Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Klateus läpinäkyvää tällä palstalla, viitateen 140 kiloiseen ja isotissiin...

Vierailija
03.01.2011 |

140 kiloista lyyliä kehutaan vuoron perään kilpalaulannalla ja sit isoboobsinen, kohtuu nätti tyttö saa kuulla kunniansa "ylimielisen näköisenä duckfacena"... hohhoijaaa...

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rinnat minusta oli kauheat.

Eli jos ei pidä jostain niin on kateellinen?

Jos en pidä vihreistä seinistä naapurin keittiössä, olen siis kateellinen..vai?

Vierailija
2/34 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumpaankaan ketjuun, mutta tähän ketjuun taidan avata sanaisen arkkuni: isotissinen tyttö oli kyllä kaunis, mutta kauniimpi olisi ollut ilman sitä naamanvääntelyä. Se vaan ei ole kellään viehättävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rinnat minusta oli kauheat. Eli jos ei pidä jostain niin on kateellinen? Jos en pidä vihreistä seinistä naapurin keittiössä, olen siis kateellinen..vai?

Vierailija
4/34 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin olen huomaavinani, ettei näitä ilkeilijöitä ole montakaan, mutta nämä Tiina-tyttöset tulevat aina silloin esille, kun heillä itsellään on elämässään paha olo ja ikävä kausi meneillään. Sen kun muistaa, niin ei voi muuta kuin säälitellä tuota rouva-raukkaa, sillä eihän tuosta ilkeilystä tule hyvä olo ilkeilijällekään, päinvastoin.

Vierailija
5/34 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinko uskot vieläkin, että jos joku kiusaa tai haukkuu niin on vain kateellinen?

Helppoa tuudittautua tuollaiseen kuvitelmaan, mutta empä tunne ketään joka oikeasti kateudesta sanoisi jostain henkilöstä jotain negatiivista.

Jos jonkun ulkonäkö ei miellytä silmää, ei mielestäni ole kateutta missään määrin sanoa sitä kun kerta oikein kerjätään mielipiteitä!

Tietysti eriasia arvostella muita ilman syytä ja JATKUVASTI, mutta jos nettiin linkittää oman kuvan ulkonäköön liittyvissä asioissa, on mielestäni oikeutettua sanoa mielipiteensä.

MUN mielestä kyseinen "isotissi" ei ollut varsinaisesti ruma, mutta ei hänessä mitään erityisen kaunistakaan ollut. En vaihtaisi mitään ulkonäössäni hänen kanssaan. Ja juu, en ole tippaakaan kateellinen. Ja olisi varmaan aika kliseistä mennä kommentoimaan 140kiloiselle et oletpas läski?

Vierailija
6/34 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olis laittanut vaan yhden kuvan ja ilman naamaa, en usko, että kukaan olisi haukkunut. Mutta jos laittaa itsestään yli 6 kuvaa ja naaman kanssa, niin kyllä silloin on kyseessä tyrkky. Ja jos sen sanoo ääneen, niin ei se mitään kateutta ole, vaan realismia.

Vierailija
7/34 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kateellisia, juunou. Mää oon sillai seksikäs ja kaunis ja hoikka ja mull on isot rinnat. Tykkään sillai pukeutua muodinmukaisesti leopardiminariin ja kiiltonahkakenkiin ja napapaitaan.

Mutt mua ärsyttää kun mun kamut on niin kateellisia kun ne sanoo, että oon horon näköinen. Ne pelkää taatusti, että vien niiden miehet kun mull on niin isot rinnat. Ja minkä mää voin sille, että mun kiitorata näkyy mun kauluksesta kun tykkään sillai pukeutua muodinmukaisesti avokaulaisiin puseroihin.

Mutt se on kyll ikävää kun kamut on niin kateita mulle kun mää oon niin kaunis ja seksikäs ja saan joka yö eri miehen sänkyyni.

Vierailija
8/34 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kateellisia, juunou. Mää oon sillai seksikäs ja kaunis ja hoikka ja mull on isot rinnat. Tykkään sillai pukeutua muodinmukaisesti leopardiminariin ja kiiltonahkakenkiin ja napapaitaan. Mutt mua ärsyttää kun mun kamut on niin kateellisia kun ne sanoo, että oon horon näköinen. Ne pelkää taatusti, että vien niiden miehet kun mull on niin isot rinnat. Ja minkä mää voin sille, että mun kiitorata näkyy mun kauluksesta kun tykkään sillai pukeutua muodinmukaisesti avokaulaisiin puseroihin. Mutt se on kyll ikävää kun kamut on niin kateita mulle kun mää oon niin kaunis ja seksikäs ja saan joka yö eri miehen sänkyyni.

mutta tämähän oli aloituksen motiivi!!

Vierailija
9/34 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

140 kiloista lyyliä kehutaan vuoron perään kilpalaulannalla ja sit isoboobsinen, kohtuu nätti tyttö saa kuulla kunniansa "ylimielisen näköisenä duckfacena"... hohhoijaaa...

Vierailija
10/34 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja itse olen lihava ja pienitissinen. Ja kehuin sitä kaunista ja isorintaista, niin minua luultiin sen ketjun ap:ksi...ei suomalainen nainen pysty kyllä pääsemään kateudestaan koskaan, sääli sinänsä. Minä pystyn sanomaan, jos joku on kaunis.

Vierailija
11/34 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

140 kiloinen ei kyl näyttänyt niin painavalta. Mutta kukaan ei uskois et mä painan 70 kiloa! Näytän 60 kg selta...

Vierailija
12/34 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli hienoja ja rohkeita!Hyvä naiset!

Vierailija
13/34 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jollei halua olla 140kg tai supertissinen...

Vierailija
14/34 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole lukenut/kommentoinut tissiketjua ajanpuutteen vuoksi mutta 140kiloista kehaisin. tissikuvan kuitenkin katsoin. Upea nainen!

Vierailija
15/34 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkonäköä haukuttiin muutenkin, vaikka kyseessä oli kaunis nainen.

Vierailija
16/34 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole kateellisia, hienoa naiset

Olinkohan numero 3

Vierailija
17/34 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole kateellisia, hienoa naiset

Olinkohan numero 3

Vierailija
18/34 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niissä eroo,toinen mutristeli huulia,ja keräten kehuja,toinen näytti kroppansa vaan odottaen negatiivistä arvostelua.

Vierailija
19/34 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olis laittanut vaan yhden kuvan ja ilman naamaa, en usko, että kukaan olisi haukkunut.

Mutta jos laittaa itsestään yli 6 kuvaa ja naaman kanssa, niin kyllä silloin on kyseessä tyrkky.

Ja jos sen sanoo ääneen, niin ei se mitään kateutta ole, vaan realismia.

Vierailija
20/34 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olis laittanut vaan yhden kuvan ja ilman naamaa, en usko, että kukaan olisi haukkunut.

Mutta jos laittaa itsestään yli 6 kuvaa ja naaman kanssa, niin kyllä silloin on kyseessä tyrkky.

Ja jos sen sanoo ääneen, niin ei se mitään kateutta ole, vaan realismia.

noin kaunis, kuin sen ketjun ap. Jos haluaa kuviaan laittaa, niin mikäs siinä. On hänellä ainakin visuaalisia ja kauniita kuvia näytettävänään, silti asiallisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi