Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tiistaina kuulen kerroskuvaukseni tulokset. Pystyykö siihen mitenkään valmistautumaan,

Vierailija
12.11.2010 |

siis huonoihin uutisiin? Pelkään pahinta.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että todennäköisesti on pahanlaatuisesta asiasta kyse? Muuten ei kannata ensimmäisenä pelätä pahinta. Vaikka kyllä minäkin olen pelännyt, se lienee luonnollista. Juuri ti olin biobsiassa, rinnassani on patti. Tänään lääkäri aamulla soitti ettei ole pahanlaatuinen. Pelkäsin välipäivät (ja biobsiaa edeltävän päivän) niin kamalasti syöpää, että sain vessassa melkein jonkun hyperventilaatiokohtauksen. Itkin niin vuolaasti, että yht'äkkiä en saanut henkeä. Mutta sellainen se ihmisen luonto on, kannattaa itkeä ja parkua - sen jälkeen helpotti minua ainakin tosi paljon ja ajattelin että tulee mitä tulee, siitä selvitään.

Mutta siitähän sitä ap pitää lähteä, että jos siellä jotain pahaa on, niin sitten se hoidetaan. Kaikki kääntyy kyllä parhain päin.

Tsemppiä paljon sinulle ap.

Vierailija
2/2 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

epämääräistä ja ei ole vielä koepalojen tuloksia tullut, mutta ilmeisesti ne kuulen myös ensi viikolla. Mä olen opiskellut kaiken jo ruokatorven ja mahan syövästä ja sen leviämisestä. Kai ihminen on vähän tällainen ;) Onneksi selvisit säikähdyksellä. Ja onneksi hoitokeinoja on keksitty ja keksitään edelleen. KIITOS!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla