Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Täh, asuuko joku muka vuokralla eikä saa asumistukea?

Vierailija
12.11.2010 |

Iltalehti uutisoi, että asumistukea maksetaan pitkään, keskimäärin 4 vuotta. Itse olen ollut kohta 18 vuotta asumistuen saajana, välissä muutama kuukausi, jolloin tulot muka niin hyvät etten tukea saanut.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertyvät itselle säästöön, sossun orjana kaikki menee mikä viheltäen tulee.

Vierailija
42/50 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole velkaa, niin eihän se sitä tarkoita että saunnonomistajia ei tueta. Daa-a, ihanko oikeassti kuvittelit että se, ettet SINÄ saa tukea tarkoittaa sitä, ettei kukaan voi saada?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumistukea en ole saanut muuta kuin opiskeluaikana. Eivät kaikki asu omistusasunnossa, vaikka on hyvät tulot.

Vierailija
44/50 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.Yh-äiti

Vierailija
45/50 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töitä on käytännössä koko ajan, mutta sopimukset lyhyitä, eikä tietoa tulevaisuudesta.

Vierailija
46/50 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta esim. mun yks kaveri aidosti ihmetteli kun ei saada asumistukea. ei varmaan tajua et jotkut saa työstään vähän enemmän kuin 6e/h.

Mä ihmettelen kyllä sitä etten saa opiskelijana asumislisää, kun lapsi estää asumislisän saannin. kuitenkin vaikka lääkäripariskunta voi saada mikäli ei lapsia.

Vierailija
47/50 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tuntuu ettei mitään tukia saa ellei ole teinistä asti ollut luuseri ja sossupummi. Jos olet kerran vahingossa maksanut kulusi itse, ollut töissä tai muuten kunnollinen tukia ei saa."

Kun perheellinen opiskelee, asumislisää ei tipu. Asumistulea tulee, jos puolisolla on tarpeeksi huono palkka.

Käytännössä siis lapseton pariskunta, esim. mies lääkäri 5000e/kk vaimo saa asumislisää opiskellessaan.

Pariskunta jolla lapsi, mies 2500e kuussa, vaimo opiskelee, ei saa minkäänlaista tukea.

Vierailija
48/50 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sori kirj. virhe, otsikossa piti olla JOS eikä JA :)

Vierailija
49/50 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vuokrasi on nyt esim 800€/kk sillä maksaa jo 100k€ lainaa ja vastiketta kummasti. Köyhän ei ole varaa asua vuokralla ja heittää rahaa roskiin joka kuukausi!

Ai niin, eihän pk-seudulla ole pakko asua. Voihan sitä muuttaa vaikka Kiteelle työttömäksi. Pääasia että on omistusasunto, töistä viis.

Vierailija
50/50 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole velkaa, niin eihän se sitä tarkoita että saunnonomistajia ei tueta. Daa-a, ihanko oikeassti kuvittelit että se, ettet SINÄ saa tukea tarkoittaa sitä, ettei kukaan voi saada?

Missään ei sanota, että ai niin, se tuki onkin se tietty lainavähennys verotuksessa. Eli annetaan ymmärtää että kaikkia omistusasujia tuetaan.