Hong Kong vai Singapore talvilomalla?
Olemme lähdössä miehen kanssa kahdestaan reissuun talvilomalla, ja Hong Kongia suunnittelimme matkakohteeksi. Nyt alkoi kuitenkin Singaporekin houkutella. Noin viikon reissu olisi kyseessä. Mies on käynyt muutaman päivän Hong Kongissa, ja haluaisi sinne uudestaan, kumpikaan meistä ei ole Singaporessa käynyt. Hong Kongin lennot on hieman halvempia.
Kommentit (3)
HK on kaupunkiloma, Singaporessa pystyy yhdistämään kaupunkiloman ja rantaloman (ja siellä on myös lämpimämmät kelit, jos aurinkoa kaipaa :-)
Itse valitsisin näistä varmaankin Singaporen, juuri edellä mainituista syistä. Kaupunki on siisti ja moderni, mutta siten myös hieman epätyypillinen kaukoidän kaupungiksi. Tosin löytyy sieltäkin China town, jossa vilske on erilaista.
Itselle jäi ihan kivat muistot.
HK ei myöskään ollut huono, mutta se tarjoaa tosiaan vain kaupunkiloman ja hieman viileämmät ja savusumuisemmat kelit. Ellei sitten lennähdä Hainanille muutamaksi päiväksi rantalomalle. Niin, ja lautalla pääsee myös Macauun (itsellä jäi kokematta, koska taifuuni sulki meriliikenteen).
Mukavaa matkaa, minne päädyttekin!
HK on kaupunkiloma, Singaporessa pystyy yhdistämään kaupunkiloman ja rantaloman (ja siellä on myös lämpimämmät kelit, jos aurinkoa kaipaa :-)
Itse valitsisin näistä varmaankin Singaporen, juuri edellä mainituista syistä. Kaupunki on siisti ja moderni, mutta siten myös hieman epätyypillinen kaukoidän kaupungiksi. Tosin löytyy sieltäkin China town, jossa vilske on erilaista.
Itselle jäi ihan kivat muistot.
HK ei myöskään ollut huono, mutta se tarjoaa tosiaan vain kaupunkiloman ja hieman viileämmät ja savusumuisemmat kelit. Ellei sitten lennähdä Hainanille muutamaksi päiväksi rantalomalle. Niin, ja lautalla pääsee myös Macauun (itsellä jäi kokematta, koska taifuuni sulki meriliikenteen).
Mukavaa matkaa, minne päädyttekin!
Olen käynyt Honkkarissa, Singaporessa, Macaussa ja Hainanilla, kaikki ovat ihan erilaisia paikkoja.
Jos lämpöä, silloin Singaporeen. Honkkari on tosi tosi kiva iso kaupunki, jossa on kaikkea. Singapore ei myöskään ole kovin edullinen, tosin n 100 eurolla saa tosi upean huoneen.
Vehreämpi ja väljempi paikka. Saasteitakin taitaa olla vähemmän.