Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Täh, asuuko joku muka vuokralla eikä saa asumistukea?

Vierailija
12.11.2010 |

Iltalehti uutisoi, että asumistukea maksetaan pitkään, keskimäärin 4 vuotta. Itse olen ollut kohta 18 vuotta asumistuen saajana, välissä muutama kuukausi, jolloin tulot muka niin hyvät etten tukea saanut.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten ei tässä mitään provoa ole.

Vierailija
22/50 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

25 vuotta on itse maksettu vuokrat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten ei tässä mitään provoa ole.

Vierailija
24/50 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

[Omistusasumista tuetaan enemmän kuin vuokralla asumista

Vierailija - 12.11.10 01:42 (ID 11492637)

Vierailija
25/50 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokralla asuu paljon pienituloisia palkansaajia, jotka eivät tod. saa asumistukea. Itse sain asumistukea vain opiskeluaikana, sen jälkeenkin asuimme vuosia vuokralla.

Vierailija
26/50 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

järjetön koko kysymys! Lähtökohtaisesti jokainen maksaa itse asumisensa ja näin useimmat toimivat, jos ap ei ymmärrä tätä logiikkaa, niin turha kai yrittää selittääkään...

Itse olen saanut vain opiskelijana asumislisää vuokra-asuntoon, sen jälkeen en mitään asumiseen liittyviä tukia ja ikää nyt 34.

Vierailija
27/50 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten omistusasumista tuetaan? Mistä saan mennä noutamaan meillekin vähän tukieuroja?!? Mitään ei makseta mistään suunnasta, vähennyksiä tms. ei saada.

Vierailija
28/50 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan saanut senttiäkään asumistukea enkä toimeentulotukea koska mun tulot on aina ollut yli rajan vaikka olen ns.matalapalkka-alalla.Joskus ärsyttää kun tiedän miten monella jää enempi rahaa käteen vaikkei käy töissä.Silti loppupeleissä mieluummin köyhä jolla itsekunnioitusta kuin muiden siivellä eläjä.

Vierailija
29/50 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

asuttu vuokralla 20v ja ei olla koskaan saatu asumistukea,edes äippäloman aikana

Vierailija
30/50 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokonaan maksamaan, en todellakaan vuokralla asuisi. ap

Vierailija
31/50 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten omistusasumista tuetaan? Mistä saan mennä noutamaan meillekin vähän tukieuroja?!? Mitään ei makseta mistään suunnasta, vähennyksiä tms. ei saada.

Joka annetaan kaikille? On muitakin tukia kun kelasta saatavia rahojaa...

Vierailija
32/50 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat verotuksessa vähentää korkoja. En muista montako tonnia se on vuodessa henkilöä kohden, mutta joka tapauksessa isompi summa kuin vuokralla asumista ajatellen. Oli joskus juttua aamulehdessä isolla lööpillä. Eikö kukaan lukenut, vai eikö kukaan muista?

Vierailija
33/50 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
34/50 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai asuu, monikin. Työsuhdeasunnoissa, hyvätuloisena yksin tai kaksin. Miksi ei asuisi vuokralla.

Vierailija
35/50 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekasta työpaikasta palkka oli 1099€/kk kun asumituen raja oli 1055€. Et silleen, 44 euron takia piti maksaa satojen eurojen vuokra ilman tukea .... Tuntuu ettei mitään tukia saa ellei ole teinistä asti ollut luuseri ja sossupummi. Jos olet kerran vahingossa maksanut kulusi itse, ollut töissä tai muuten kunnollinen tukia ei saa.

Vierailija
36/50 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä maksaa jo 100k€ lainaa ja vastiketta kummasti. Köyhän ei ole varaa asua vuokralla ja heittää rahaa roskiin joka kuukausi!

Vierailija
37/50 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä koskaan ole saanut asumistukea. Ja ikää on tli 40 vuotta.

Vierailija
38/50 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokonaan maksamaan, en todellakaan vuokralla asuisi. ap

Vierailija
39/50 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat verotuksessa vähentää korkoja. En muista montako tonnia se on vuodessa henkilöä kohden, mutta joka tapauksessa isompi summa kuin vuokralla asumista ajatellen. Oli joskus juttua aamulehdessä isolla lööpillä. Eikö kukaan lukenut, vai eikö kukaan muista?

Vierailija
40/50 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset