Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käyttääkö joku kestovaipoissa harsoja? OV

Vierailija
11.11.2010 |

Mulla kauhee kasa ok kuntoisia mutta vanhoja harsoja.Jotkut oli ihanan pehmeitä =)

Mihin niitä vois käyttää? Meillä ei ole enää tarvetta.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt ne on käytössä pyllynkuivausrätteinä ja siivousrätteinä.

Vierailija
2/14 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain vienkö vaan uff:lle?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myin viiden kappaleen pinoissa yht. 1€

Päivässä olivat molemmat pinkat hävinneet, joten kai ne käytettyinäkin johonkin kelpaavat. Kuulemma imukyky vaan paranee pesujen myötä.

Itse en kestoillut, joten nuo olivat meillä vain puklu- ja pepunkuivausliinoina, ja aurinkosuojina.

Vierailija
4/14 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä on vissiin joku 50 kpl. Ja ehkä jostain 70-80 luvulta alkaen.

ap

Vierailija
5/14 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aion jonkunverran käyttää myös seuraavan lapsen vaipoissa. Lähinnä kai taskuvaippojen täytteenä.

Eihän se harso mikään paras ratkaisu ole, kun nkyään on kaikki ihanat bambuhamput yms, mutta ihan kelpaava edelleen, edullinen, kuivuu nopeaan.

Vierailija
6/14 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin käytän harsoja imuina ja ne vanhat on parhaita kun imukyky on huipussaan. Myy pakettina, kyllä ne joku huutaa :)

Vierailija
7/14 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen haalinut hyvään imuun pestyjä kunnon vaippaharsoja (ei niitä nykyisten äitiyspakkausten puklurättejä) nettikirppiksiltä ja vaipatan niillä tällä hetkellä vauvani täysin. Tai siis käytän taskuvaippojen imuina. Ihan huippuhyviä!

Kokeile laittaa pakettina/kahtena pakettina huuto.netiin tai vaikkapa kestovaippainfon myyntipalstalle. Ainakin jälkimmäisen kautta luulisi löytyvän ostajia, ellet nyt aivan rikastua noilla ajatellut...

Vierailija
8/14 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitanpa vaikka pari erillistä pakettia huomenissa huudettavaksi.

ap

Vierailija
9/14 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää vaan päästä eroon kun tyhjennettiin iso-mummin vinttiä.

Ap

Vierailija
10/14 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää vaan päästä eroon kun tyhjennettiin iso-mummin vinttiä.

Ap

Vierailija
11/14 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä toki voi löytyä tahroja ym. tarkkaan en ole niitä vielä läpi käynyt..

ap

Vierailija
12/14 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en taida saada niitä kaupaks. Niitä on 35 kpl ja suurinosa tummuneita ja ohentuneita niin että niistä näkyy melki läpi. Pitääkö ne vaan roskiin heittää?

ap

Vierailija
13/14 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti joku käyttää. Mä ainakin olen huutiksesta ostanut. Meillä on täyskestoiltu mut sitä ihan perusharsojuttua (origami tai joku) en lapselle koskaan tehnyt). Taskuvaipoissa olen käyttänyt imuina ja siihenhän ovat just hyviä kulahtaneet, pehmeät ohuiksi menneet. Lisäksi meillä harsot olleet puklurätteinä, yleispuhdistusrätteinä, pepun pyyhkimisrätteinä, nenäliinoina jne....... Pehmeäksi kulunut harso on just paras esim. vauvan iholle kun sitä puhdistaa yms. Meillä on ainakin ollut käytössä miehen lapsuudesta peräisin olleita tosi ohuiksi kulahtaineita harsoja, olivat kaikkein ihanimpia aivan riekaleiksi asti olen käyttänyt.

Kokeile kuitenkin sitä huutista ihmeessä tai tarjoa vaikka ilmaiseksi jollekin tutulle vauvaperheelle.

Vierailija
14/14 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistänpä sitten huutikseen ne kunhan eka pesen ne. Luulin et harsojen pitää olla paksuja että kelpaa vaippoihin =)

ap