Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älytöntä pohjustaa "olen varmaan tulossa kipeäksi" jutulla monta päivää

Vierailija
11.11.2010 |

Tämä sopii sekä töistä lusmuajille, että muita menoja peruuttaville.

Nytkin on eräs sovittu meno, johon tuttava ei selvästikään halua tulla. On epäröinyt jo parin asian takia, että hän ei ehkä tykkää siitä ja siitä jutusta.

Mutta nyt sitten alkuviikosta jo pohjusti, että on varmaankin tulossa kipeäksi. Ja pariin kertaan sen jälkeen jotain "voi eei jos en pääse, jos se tauti nyt yllättää". Ja vielä tänään "eikä en halua tulla kipeäksi, sitten en pääsisikään".

Hohhoijaa, olette niiiiiin läpinäkyviä!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaan on joskus niin vaikeaa sanoa että "evvk se meno" joten sitten sitä yrittää sepittää jotain jottei toinen loukkaantuisi.

Vierailija
2/4 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap hankkisin itselleni parempaa seuraa. Miksi pidät noita evvk-tyyppejä ystäväpiirissäsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toki puhuin siitä töissäkin,kun veti normaalia jaksamista huonommaksi. Puhuin myös työkaverin kanssa siitä, miten huonosti aamuvuoroihin saa äkkiä sijaisen, jos joku sairastuu.

Eiköhän vaan seuraavana yönä poika alkanut oksentaa. :D Pari päivää kotona, töihin, ja tuumasin, että toivottavasti tauti ei tuu minuunkin, kun viikonlopulle on menoa. Seuraavana päivänä aloin itse oksentaa...

Että ei se aina sitä työn vieroksuntaa tai menojen peruuttamista merkitse, kun joku päivittelee huonoa oloaan ja miettii, onkohan tulossa kipeäksi. ;)

Vierailija
4/4 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

just mietin tossa ennen kuin tulin koneelle että onneksi olen äitiyslomalla kun on ollut niin hemputin huono olo jo viikon -ja en siis ole raskaana- että jos ois työelämässä mukana niin sais taas arpoa että olenko oikeasti kipeä vaiko en..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme