Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ideoita millä nostaa myyntiä?

Vierailija
11.11.2010 |

Mikä saisi sinut asiakkaana innostumaan ostamisesta, täkyjä siis? Auttaako joku ohjelmanumero? Kilpailu? Osta 3, maksa 2 -tyyppinen tarjous?

Mielipiteitä kehiin, kiitos! Olen toki itsekin miettinyt vaikka mitä vaihtoehtoja mutta olisi kiva asettua asiakkaankin rooliin välillä :)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotteen pitää olla sellainen, että HALUAN sen. Sellainen, että koen elämäni olevan parempaa/kivempaa/helpompaa, jos omistan kyseisen tuotteen.

Tuotteen pitää olla laadukas, jännällä tavalla suloinen tai tyylikäs. Tuotteella pitää olla tarina, johon samaistun. Tuotteen pitää olla mielellään länsimaissa valmistettu.

Kilpailu ei ainakaan minua saa innostumaan, en edes osallistu kauppojen typeriin kilpailuihin. Ei myöskään joku pikkujulkkis esiintymässä kaupassa tai mainoksessa kiinnosta minua.

Ja osta 3 maksa 2 -tarjoukset ärsyttävät, koska yleensä tarvitsen vain yhden kappaleen jotain tuotetta sillä kertaa. Mihin ihmeessä sitten varastoin kolme purkkia pesuainetta, kolme paalia wc-paperia, kolme litraa jäätelöä? Ennemmin reilu tarjous siitä, että ostaa yhden kappaleen tuotetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla