Nimikiista ratkesi: Autolla ja pikkutytöillä saa olla sama nimi
Kommentit (19)
mutta onhan Kia ja Mercedes myös nimiä.
"Ranskassa etunimen anto lapselle on vakavasti otettava rituaali". Suomessahan ei näin ole, kun noita etunimilistoja katsoo :p
mutta onhan Kia ja Mercedes myös nimiä.
Tossa olikin pointtina se, että auton malli ja "nimi" on Zoe Renault, ja Ranskassa on 2 sen nimistä tyttöä.
konjakkifani pariskunta Martin antoi tyttärelleen nimeksi Remy.
Lehtikuvassa vauva nukkui konjakkimerkin pahvilaatikossa, jossa luki söpösti Remy Martin.
yhen mercedeksen mut se ajaa fordilla :/
voihan sitä tytölle antaa nimeksi Mercedes, jos ajaa Mersulla. Vanhempani kuulemma harkitsivat asiaa. :)
valmistajan tyttärestähän mersu on nimensä saanutkin. Lähinnä mua huvittaa tuo nimen suojelu, meillähän myydään kaikkia tuotteita sohvista lähtien nimillä, kuten Janne ja Minna ja...
Minna-sohva = Saanko tulla päällesi makaamaan, vai?
valmistajan tyttärestähän mersu on nimensä saanutkin. i]
Benzillä oli asiakas, joka tilasti häneltä auton. Ja autolle annettiin nimeksi tämän ASIAKKAAN tyttären etunimi.
valmistajan tyttärestähän mersu on nimensä saanutkin. i]
Benzillä oli asiakas, joka tilasti häneltä auton. Ja autolle annettiin nimeksi tämän ASIAKKAAN tyttären etunimi.
no okei, anyway, kun jotkut tuota nimeä naureskelevfat, kuitenkin etunimi alunperin.
Benzin asiakkaan tyttären etunimi ei ollut mercedes, vaan auto sai nimensä tytön lempinimen mukaan.
valmistajan tyttärestähän mersu on nimensä saanutkin. i] Benzillä oli asiakas, joka tilasti häneltä auton. Ja autolle annettiin nimeksi tämän ASIAKKAAN tyttären etunimi.
Kastettu 20 vuotta ennen Skodan nousua myydyimmäksi autoksi. REpikää siitä huumoria - not.
ovat aikuisia kukaan ei edes muista tuollaista automerkkiä olleenkaan
Kastettu 20 vuotta ennen Skodan nousua myydyimmäksi autoksi. REpikää siitä huumoria - not.
turhaan oon maksanut veroja ym. kun olis voinut lusmuta, jos mua ei kerran ole edes olemassa.
t: se jonka toinen nimi on Octavia.
turhaan oon maksanut veroja ym. kun olis voinut lusmuta, jos mua ei kerran ole edes olemassa.
t: se jonka toinen nimi on Octavia.
ei ainakaan poliisilaitoksella kukaan sanonut mitään, kun hain passia, eikä kukaan ole koskaan rajallakaan puuttunut, vaikka syntymästäni asti olen jenkkien ja suomen väliä tiheästi matkustanut :D
ehkä sun x-files on kirjattu väärin.
voihan sitä tytölle antaa nimeksi Mercedes, jos ajaa Mersulla. Vanhempani kuulemma harkitsivat asiaa. :)