Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tehtävä teille. Laadi minulle mahdollisimman vetävä ja todenmukainen treffi-ilmo. PM

Vierailija
11.11.2010 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

etsii satunnaista hauskaa seuraa miehistä, jotka hyväksyvät yhteiskunnan tuilla elämisen itsestäänselvyytenä mutta pesevät omat sukkansa, lähtevät mielellään naisen seuraksi erilaisiin rientoihin mutta eivät pitkästytä naista tylsillä jaarituksilla. Työssäkäynti ei tarpeen, sitoutuminen ei suunnitelmissa, lapsiasi en aio passata.

Vierailija
2/10 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää juuri tuon kaltaisia kiitos, kasaan niistä sitten yhdistelemällä sopivan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten itsekin olen.

Vierailija
4/10 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein aletaan taustoja tutkimaan. Enemmistö vaan on niin sairaudentunnottomia, etteivät tajua lääkäriin hakeutua.

Vierailija
5/10 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

satunnaista seuraa iltojensa iloksi. Toivottavasti sinulla ei ole lapsia koska haluan panostaa aikuisten vapaa-aikaan. Toivottavasti olet varakas, työssä käyvä ja mukava sillä olen kuullut että vastakohdat täydentävät toisiaan.

Vierailija
6/10 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä, (väh. 175cm) 30-40-vuotias mies, tulet toimeen omillasi, osaat keskustella, omaat huumorintajua, et ole addikti, etkä viihdy kapakoissa. Seuraasi kaipaa 35v. nainen, kahden lapsen eronnut äiti. Et kavahda arkea, vaan haluat tehdä siitä kanssani juhlaa. Olet jo kasvanut aikuiseksi, muttet silti kadottanut sisäistä pikkupoikaasi. Kerro minulle lisää itsestäsi, mieluiten kuvan kera.

Nimim. Arjesta juhlaa

Vierailija
7/10 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä, (väh. 175cm) 30-40-vuotias mies, tulet toimeen omillasi, osaat keskustella, omaat huumorintajua, et ole addikti, etkä viihdy kapakoissa. Seuraasi kaipaa 35v. nainen, kahden lapsen eronnut äiti. Et kavahda arkea, vaan haluat tehdä siitä kanssani juhlaa. Olet jo kasvanut aikuiseksi, muttet silti kadottanut sisäistä pikkupoikaasi. Kerro minulle lisää itsestäsi, mieluiten kuvan kera. Nimim. Arjesta juhlaa

Vierailija
8/10 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole kylläkään eronnut, kun en ole ikinä edes avoliitossa asunut. Ja olen kohta jo 37v, onneksi, lapsentekoikä jo ohi.

Vois tietty jollekin hyvätuloiselle lapsettomalle peräkammarinpojalle yhden perillisen pyöräyttää jos se takaisi myös mulle rahallisesti mukavat oltavat.

Vierailija
9/10 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä, (väh. 175cm) 30-40-vuotias mies, tulet toimeen omillasi, osaat keskustella, omaat huumorintajua, et ole addikti, etkä viihdy kapakoissa. Seuraasi kaipaa 35v. nainen, kahden lapsen eronnut äiti. Et kavahda arkea, vaan haluat tehdä siitä kanssani juhlaa. Olet jo kasvanut aikuiseksi, muttet silti kadottanut sisäistä pikkupoikaasi. Kerro minulle lisää itsestäsi, mieluiten kuvan kera. Nimim. Arjesta juhlaa

Vierailija
10/10 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vihamiehiäsi kiroat pahalla karmalla ja saatat tartuttaa sukupuoliherpestä.