Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuleekohan kukaan lapsistani luokseni isänpäivänä.

Vierailija
11.11.2010 |

Olen eronnut, yksinäinen, monen lapsen isä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä se löytyy.

Vierailija
2/7 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä tökittää lasten tapaamisessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä tökittää lasten tapaamisessa.

että tuli tällainen vastaus. Justjust.

Vierailija
4/7 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ja lastani ainakin loukkaa se syvästi ettei ex ole kiinnostunut viettämään isänpäivää lapsensa kanssa vaan uuden naisensa kanssa.

Vierailija
5/7 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos taas eivät tule, niin et ehkä olekaan niin ihana kuin omassa päässäsi kuvittelet...

Montako lasta sinulla on ja miten se ex tökittää?

Vierailija
6/7 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee varmasti selväksi se, että tahtoisit tavata lapset. Onko sinulla uusi perhe (tai pelkkä nainen) menossa? Voi olla että "mennyt perhe" ajattelee ettet kaipaa heitä häiritsemään tärkeää päivääsi.

Lapsistakin on varmasti ikävää viettää isänpäivää erossa.

Ja miten ihmeessä et tiedä vielä? Meinaatko että ex peruu sopimukset vai ettekö ole vielä edes sopineet sunnuntaista? Jos ette, ymmärrän että ex on vaikea tapaamissa. Eí ole reilua hänellekään jos vain ilmoitat yhtäkkiä milloin haluat tavata lapset.

Ajoissa sopiminen auttaa kummasti tapaamisten onnistumista, ja nimenomaan sopiminen, ei sellaista "Tuun huomenna käymään", "ei kun en tuukaan, kattoo nyt milloin pääsee" venkslausta ja puhdasta ilmoittamista kuin minun exältäni.

(Tajuaakohan se edes että minun täytyy järjestää omat menoni sen päähän pistojen mukana jos haluan että se käy edes joskus?! Hänhän on aina ollut se, jonka menojen ja mielialojen mukaan muiden täytyy järjestäytyä)

Vierailija
7/7 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pointtina se, että tee nyt varmaksi se, että lapsesi tietävät olevansa tervetulleita.

Ja lisänä se huomio, että joskus exät (ehkä myös sinä?) tekevät itsekeskeisellä toiminnallaan tapaamiset niin vaikeiksi järjestää että exältä loppuu kaikki mielenkiinto pomppia toisen pillin mukaan.

t:9