Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kysyy

Vierailija
10.09.2010 |

Olen aika rikki parisuhteeseen liittyvien ongelmien kanssa. Pitääkö mun jaksaa puolison välinpitämätön asenne? Jos pitää, niin se tarkoittaa, että minun pitää tukahduttaa oma seksuaalisuus. Onko sekään oikein, että joutuu tekemään sen omin käsin salaa. Kun joskus harvoin on ilo olla naiseni kanssa, niin alkaa olemaan vaikeaa laueta. Tauot harmittaa ja jos on ollut pakko juuri siinä sen tilaisuuden alla tulemaan käteen, niin mahdotonta. Jos seksi loppuu, niin sitten loppuu kyllä koko suhde. En jaksa enään pitkään.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos potenssin kanssa noin isoja ongelmia.

Kuinkas olette jutelleet asioistanne? Mitä puolisosi on sanonut syyksi, että on välinpitämätön? Vai onko vain väsynyt seksiin?

Pieniä lapsia, paljon kotitöitä, töitä muuten tms, autatko kotona tms tms???

Vierailija
2/3 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itse olen naisena joutunut tukahduttamaan seksuaalisuutta tai toisin sanoen halujani. mutta silti mies on jäänyt kiinni useasti kun ollut just tumputtamassa. miksi näin?????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla olisi edes vähän selkärankaa ja kunnioitusta minua kohtaa voisit saada seksiäkin. Mutta olet itse ajanut meidät tähän tilanteeseen, ja olen kyllä valmis keskustelemaan pois pääsystä.

Tällä hetkellä on ihan sama vaikka kävisit huorissa tyydyttämässä tarpeesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan