Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyynnyinkö liian pienestä miehelleni?

Vierailija
11.11.2010 |

Meillä on vauva 1,5 kk ja tottakai univajetta yövalvomisista syntyy ja nukkumisesta on muodostunut minulle mörkö. Kärsin siis uniongelmista, eli vaikka vauva nukkuu niin itselläni vaikea nukahtaa.

Illalla mies jäi vielä vauvan kanssa valvomaan kun menin nukkumaan ja tuli tunnin päästä itsekin laitettuaan vauvankin sänkyynsä. Jouduin siitä 10 min. päästä nousemaan kun vauva heräytyi. nukahti heti kohta kuitenkin uudestaan syliin ja nukkuikin kolmisen tuntia. Jos mies olisi jaksanut varmistua vauvan nukahtamisesta, niin olisin saanut kivasti nukuttua, mutta nyt pärjätään sitten aamuyön parin tunnin torkkumisella.

Riitaa tuli tästäkin aiheesta, olenko liian tiukkapipo vai pelkästään vaan väsynyt...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti väsynyt, mutta myös tiukkapipo.

Meillä mies käy töissä, joten hoidan yöt ja huolehdin että edes mies saa nukuttua. Nukun itse sitten päikkäreitä vauvan kanssa jos yö on ollut katkonainen.

Vierailija
2/6 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmistua vauvan nukkumisesta? Mitä tarkoitat? Ei menny mulla jakeluun?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pitäisi siis seisoa vauvan vieressä ja kytätä jos se vaikka herääkin?

Vierailija
4/6 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kiva kun kehotettiin nukkumaan silloin kun vauvakin, minä en vaan saanut unta vaikka kuin yritin. Eli ymmärrän hyvin ja pinnakin kiristyy kun on väsy.

Silti, näin sivusta kommnetoiden, riidan aihe tuntuu turhalta. Kärpäsestä tulee se härkänen helposti ja kun kumpainenkin on väsy niin ei näe metsää puilta. Kliseitä täynnä mutta niin totta.

Koettakaa kaiken yli keskittyä olennaiseen... vauvaan ja toisiinne ja jättää muu vähemmän huomiolle. Älä stressaa sen nukkumisen kanssa, lepää... sekin auttaa vähän.

Tsemppiä!

Vierailija
5/6 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäänyt varmistumaan siitä. On siis normaalia että vauva huutelee kerran tai kaksi ennenkuin nukahtaa syvemmin. Eli vartin lisävalvomisella isä olisi varmistunut että kaikilla olisi ollut nukkumarauha.

Hoidan siis kyllä muutoin kaikki yösyötöt jne.

Vierailija
6/6 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukuttuaan yöunia 10 tuntia :P

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan