Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi koululaiset eivät voisi käyttää kurarukkasia?

Vierailija
10.11.2010 |

Tuohon "Lapseton, vastavalmistunut luokanopettaja valisti"-ketjuun liittyen kysyn, että miksi ihmeessä koululaiset eivät voisi käyttää kurarukkasia kylmillä+märillä keleillä? Mikä niissä on niiiiin kauheata? Luulisi, että kun on muutama aste vain lämmintä ja märkää, niin ei sopivampia käsineitä olekaan kuin lämmin villalapanen ja päällä kurarukkanen.

Itsellä ei ole kouluikäisiä, joten en osaa ottaa kantaa.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuota, miksi pitäisi olla just ne kurarukkaset,kun nykyään saa muitakin hyvin vettäpitäviä, mutta ei niin hiostavia hanskoja, joihin ei siis tarvi alushanskoja. Erilaisia -tec-hanskoja siis. Eikä edes ole kalliita. Mulla on vajaa 2 v, jolla ei ole kurarukkasia, eikä ole ollut tarvetta. Ei siellä päiväkodissakaan ( sillä ei ole myöskään kurahousuja, silti pysyy kuivana :) .

Vierailija
22/27 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli noin pienet hukkaavat niin helposti tavaroitaan, että en laittaisi 20-30 euron hanskoja ekaluokkalaiselle kouluun. Tai sitten minä olen yksin se parjattava mammahylkiö, joka ei ole älynnyt opettaa lastaan huolehtimaan tavaroistaan :O

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuota, miksi pitäisi olla just ne kurarukkaset,kun nykyään saa muitakin hyvin vettäpitäviä, mutta ei niin hiostavia hanskoja, joihin ei siis tarvi alushanskoja. Erilaisia -tec-hanskoja siis. Eikä edes ole kalliita. Mulla on vajaa 2 v, jolla ei ole kurarukkasia, eikä ole ollut tarvetta. Ei siellä päiväkodissakaan ( sillä ei ole myöskään kurahousuja, silti pysyy kuivana :) .

kurarukkasten ja lapasten "huolto" on helpompaa. Ja kurarukkasen alle voi lämpötilan mukaan pukea ohuempaa ja paksumpaa lapasta.

Vierailija
24/27 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei niitä techanskoja tarvitse kummoisesti huoltaa, sillointällöin koneeseen tai huuhtaisee päältä. Niihinkin voi laittaa toiset hanskat alle jos tarvitsee. Ja ne mitkä meillä on, maksoi kympin, eivät olleet alessa. Ja jos lapsi ne hukkaa,hukkaa se kurarukkasetkin..

Vierailija
25/27 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niitä tec-hanskoja saa myös välikausiversiona, ilman toppausta.

Vierailija
26/27 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niitä tec-hanskoja saa myös välikausiversiona, ilman toppausta.

Vierailija
27/27 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne hiostaa ja ovat inhottavat päällä. Lisäksi kömpelöt ja kankeat eihän ne päällä voi mitään kunnollista tehdä. Koeta vaikka itse niin ymmärrät.

Nykyiset materiaalit on kuitenkin vähän toista kun joskus parikymmentä vuotta sitten... Ja kumpikohan on inhottavampi päällä: märät lapaset vai kuivat lapaset joiden päällä kurarukkaset?

ja puvut sekä goret jalassa. Jätetään ne kurakamppeet ja eletään 2000-lukua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä