Lue keskustelun säännöt.
Isänpäivänbrunssia Helsingin seudulla?
10.11.2010 |
onko suositella? Saa olla hintavakin, kunhan olisi mahdollisuus aloittaa aamupäivällä (10 aikaan), kun lapset menevät päikkäreille puolelta päivin... Kaikki brunssit tuntuvat alkavat klo 12.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla