Seuraako kukaan av-mamma FST:n tanskalaisia sarjoja?
Hei!
Olenkohan ainoa täällä, joka on pähkinöissään noista - etenkin tanskalaisista - sarjoista.
Rikos (pääosahlö Sarah Lund) on aivan mielettömän koukuttava.
Käsikirjoitus on loistava ja näyttelijätkin aivan huippua (esim. tuo Sarah Lundia esittävä - en jaksa googlettaa nimeä - on Tanskan ykkösnäyttelijöitä). Taas päättyi jakso eilen todellan jännittävästi.
Aikoinaan tutustuin sarjoihin, kun Murhakomissio alkoi ja näin ihanaisen Mads Mikkelsenin ensimmäistä kertaa.
Olenko ainut av-mamma, vai katsovatko kaikki täällä bb:tä ja salkkareita tms...?
Kommentit (11)
Sommerin perhe, Taivas tarjolla, Nikolai ja Julie jne + Anna Pihl! Mahtavia sarjoja! Seuraan myös FST:n sarjoja.
FST:n tanskalaiset ja norjalaiset sarjat on paljon parempia kuin maikkarin ja nelosen tusinatavara.
Sommerin perhe, Taivas tarjolla, Nikolai ja Julie jne + Anna Pihl! Mahtavia sarjoja! Seuraan myös FST:n sarjoja.
FST:n tanskalaiset ja norjalaiset sarjat on paljon parempia kuin maikkarin ja nelosen tusinatavara.
Luin sarjan jälkeen sen kirjatrilogian ja sarja oli tehty todella hyvin, kun peilaa kirjaan. Saatoin sarjan nähtyäni kuvittaa kirjan henkilöt ja maisemat ihan oikein.
ap-
Tykkään kovasti myös tanskalaisista leffoista!
Aivan mahtavia!
Ja rakastan omaa tanskalaista miestäni :)
Tykkään kovasti myös tanskalaisista leffoista!
Aivan mahtavia!Ja rakastan omaa tanskalaista miestäni :)
Bierin leffa Kosto, pitää päästä katsomaan ensitilassa.
Minulla on suomalainen mies, mutta olen kyllä pari kertaa ollut hieman ihastunut tanskalaiseen mieheen. Minulla on kollegoita myös Tanskassa ( ;
ap
Tykkään kovasti myös tanskalaisista leffoista! Aivan mahtavia! Ja rakastan omaa tanskalaista miestäni :)
haluan Tanskaan asumaan :-) paremman puutteessa kävisi myös Tanskan matka. Ihania sarjoja, kaunis maa.
on muuten maksettu TUI:n mainoksesta?
Tanskassa osataan. Meillä ei.
Pohjoismaiseen jakeluun meiltä on kelpuutettu VAIN yksi sarja.
M.Mikkelsen sai ihan hyvät hillot varmaan mainoksesta. Eipä olisi saanut Murhakomission aikoihin ( :
Kukapa sitä ei takoisi kun rauta on kuuma.
Miettikään nyt jotain Marja Tyrniä, tekee kaksi levyä ihan p...aa ja jengi ostaa. Tai noh - ainakin jotkut...
puolelta jo paljon ennen kuin tulivat Suomessa nähtäviksi. Samaa mieltä molemmista sarjoista, loistavia!