Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Löytyykö enää ketään muuta joka EI ajele alapäätään posliiniksi?

Vierailija
10.11.2010 |

Bikinirajat siistin kesällä ja ennen uimahalliin menoa, mutta muuten karvat on luonnontilassa.

Olenko aivan muinaisjäänne?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

posliineihin törmännyt. Omassa tuttavapiirissäni on ehkä 2 posliinia, enkä esim. uimahallissa ole juuri täysin karvattomia nähnyt.

Vierailija
42/43 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutama vuosi mieheni toiveesta kaikki pois, ihan kokeilumielessä. Aluksi se oli aika huvittavankin näköistä, mutta loppujen lopuksi olen ollut "kalju" siitä lähtien. Olen mieheltä kysynyt ja hänen mielestään on ihan sama onko ne karvat vai ei. Jotenkin vaan en ole saanut kasvatettua niitä takaisin, vaikka kamala hommahan tässä on ettei tosiaan olsi sänkeä! Ja aina sitä kuitenkin on tai sitten saisi höylätä joka päivä. Iho on jo kyllä tottunut, eikä ole ärtynyt kun käyttää tähän tarkoitukseen tarkoitettua vaahtoa. Mutta aivan turhanpäiväistähän tämä on. Olen luonnontilassa vielä ihan älyttömän karvainen ja siistimistä harrastanut teini-iästä lähtien ja sitäkin tosiaan pitää tehdä kokoajan.

Eli älkää alottako, siisti tupsu on paljon helpompi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin tilanne ei ole kauhean paha koska silloin olin sokeroinnissa ja karva ei ole vielä ihan täydessä mitassaan/vahvuudessaan.

Ex tykkäsi sitä enemmän mitä vähemmän oli karvoja ja hänen mielikseen ajelin vaikka itse pidin itseäni silloin mielettömän rumana ja sain hiivojakin useammin. En sitten tiedä loppuiko hiivat karvojen kasvuun vai seksin loppumiseen.

Nyt kun ei ole ketään miellytettävää en aja ollenkaan. Minulla on häpykumpukin aivan raskausarpinen ja minusta turre on kauniimpi kuin juovainen (niin värillinen kuin kohollinen) ihoni). Jos menisin kylpylään niin täytyisi varmaan vähän siistiä, samoin sitten kesällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä