Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt meni lopullisesti hermot ELLOKSEEN!!!!

Vierailija
09.11.2010 |

Olen kyllä aina ollut sitä mieltä että p**ka mesta,mutta ajattelin hyvien tarjousten perässä tilata jouluksi verhokangasta..

No viikko sitten yritin tehdä tilausta,mutta kassa ei antanut alennusta yhdestä tuotteesta,pistin kyselyä asiakaspalveluun ja viikon päästä tuli vastaus kuinka saan myös kyseiselle tuotteelle kuuluvan alennuksen.

Ja nyt sitten tuote loppu,yritin tilata vastaavaa tuotetta,mutta nyt kassalla tulikin teksti,kun olemme käsitelleet tilauksesi niin ilmoitamme vasta sitten lopullisen toimitusajan ja mahdolliset alennukset..voi h***etti..

Taitaa olla parempi käydä vain kangaskaupassa ostoksilla,ainakin tietää mitä saa mihin hintaan ja koska.

Kiitos kun sai purkautua:)

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on heidän tiedoissaan kaksi eri sähköpostiosoitetta, joten jos yritän netistä tilata niin herjaa, että olet jo rekisteröitynyt toisella osoitteella. Olen kaksi kertaa soittanut asiakaspalveluun. Eivät saaneet asiaa kuntoon, joten en sitten tilaa sieltä mitään.

Vierailija
22/23 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään elloksen omia tuotteita vaan tilaan sieltä alenurkasta merkkivaatteita todella halvalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt muutaman kerran ja aina sivut takkuilee. Kerran sain vietyä tilaukseni kassalle asti ja sitten tökkäs. Soitin ellokselle ja käskivät kokeilla seuraavana päivänä uudelleen. Ei toimunut silloinkaan.