Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt meni lopullisesti hermot ELLOKSEEN!!!!

Vierailija
09.11.2010 |

Olen kyllä aina ollut sitä mieltä että p**ka mesta,mutta ajattelin hyvien tarjousten perässä tilata jouluksi verhokangasta..

No viikko sitten yritin tehdä tilausta,mutta kassa ei antanut alennusta yhdestä tuotteesta,pistin kyselyä asiakaspalveluun ja viikon päästä tuli vastaus kuinka saan myös kyseiselle tuotteelle kuuluvan alennuksen.

Ja nyt sitten tuote loppu,yritin tilata vastaavaa tuotetta,mutta nyt kassalla tulikin teksti,kun olemme käsitelleet tilauksesi niin ilmoitamme vasta sitten lopullisen toimitusajan ja mahdolliset alennukset..voi h***etti..

Taitaa olla parempi käydä vain kangaskaupassa ostoksilla,ainakin tietää mitä saa mihin hintaan ja koska.

Kiitos kun sai purkautua:)

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt sitten tuote loppu,yritin tilata vastaavaa tuotetta,mutta nyt kassalla tulikin teksti,kun olemme käsitelleet tilauksesi niin ilmoitamme vasta sitten lopullisen toimitusajan ja mahdolliset alennukset..voi h***etti.. Taitaa olla parempi käydä vain kangaskaupassa ostoksilla,ainakin tietää mitä saa mihin hintaan ja koska. Kiitos kun sai purkautua:)

ilmoittaa aina noin kun tilaa "yöaikaan". Eli seuraavana aamuna saat tilausvahvistuksen... Mä olen tilannut Ellokselta todella paljon tavaraa, eikä ole ollut mitään ongelmia.

Vierailija
2/23 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan ongelmia millään saralla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan ongelmia millään saralla.

Vierailija
4/23 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaan useamman kerran vuodessa esim. Espritiä ja lasten merkkivaatteita.

Mä en koskaan tilaa mitään elloksen omia tuotteita vaan tilaan sieltä alenurkasta merkkivaatteita todella halvalla.

Vierailija
5/23 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensi kevääksi/syksyksi haalarin -50% alekoodilla. Huomasin sitten, että minimitilaus on 25e ja 5e postarit, niin tilaus tulee maksamaan vähintään sen 30e. No. Tilasin kaverin lapselle kanssa haalarin, postarit ja loppusumma puokkiin, niin saatiin molemmat sitten haalarit alle 30e. Katsotaan sitten, onko haalari hyvä vai ei. Koskaan ennen en ole Ellokselta mitään tilannu.

Vierailija
6/23 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat 8 euron luokkaa, ja se on jo turhan paljon.

Vierailija
7/23 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen tilasin ja 5,20 € toimituskulut.

Vierailija
8/23 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten tiedätte, postittaminen ei ole halpaa, pahvilaatikot eivät myöskään ole ilmaisia.

Vierailija
9/23 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuote joka väitti olevansa eri kokoa kuin mitä tilasin. Asiakaspalveluun tunnin jono ja sitten väittivät, ettei tuotetta enää ole, eikä voi vaihtaa. Eivät myöskään osanneet sanoa, oliko tuotteessa koko vain ilmaistu epäselvästi. Kolme viikkoa myöhemmin ko. tuote oli edelleen nettikaupan valikoimassa. Paska mikä paska, en tosiaankaan tilaa.

Vierailija
10/23 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen tilasin ja 5,20 € toimituskulut.

ja sä oot tilannu luottokortilla. Mä olen liian köyä saamaan sellaista. Postiennakolla kulut 8,10, ja jos hakee laskulle toimituskulut 5,20 euroa/tilaus ja laskutuslisä on 1,95 e/lasku.

Vierailija
11/23 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten tiedätte, postittaminen ei ole halpaa, pahvilaatikot eivät myöskään ole ilmaisia.

tilaisin vain uuden vaatekerran noista

3e hintaisista vaatteista, tuntuu kummalta maksaa 8 e, kun en raski edes yksittäistä vaatekappaletta ostaa sillä hinnalla.

Kirjakaupoistakin saa 2.95 toimituskuluilla, ja varmaan heoidän pakkauksensa ovat kalliimpia kuin elloksen muovipussit.

Vierailija
12/23 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilaisin vain uuden vaatekerran noista

3e hintaisista vaatteista, tuntuu kummalta maksaa 8 e, kun en raski edes yksittäistä vaatekappaletta ostaa sillä hinnalla.

Kirjakaupoistakin saa 2.95 toimituskuluilla, ja varmaan heoidän pakkauksensa ovat kalliimpia kuin elloksen muovipussit.

Jolloin se on halvempaa. Mulle on muuten useasti tullut pahvilaatikossa elloksen tavarat.

Vierailija
13/23 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jolloin se on halvempaa. Mulle on muuten useasti tullut pahvilaatikossa elloksen tavarat.

ostan ellokselta seuraavan kerran, kun ne laittaa myymälän puolangalle.

Vierailija
14/23 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

valittamista.

Itse maksan mieluusti vähän siitä ilosta, että saan ostaa vaatteet kotona koneen ääressä.

Jos lähden kauppaan niin meneehän siihenkin bensaa ja lisäksi enemmän aikaa ja kuten kaikki tiedämme, aika on rahaa.

Vierailija
15/23 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

elloksen toimitus/postimaksuthan ovat 8 euron luokkaa, ja se on jo turhan paljon.

Se ei oo elloksen toimitus/postimaksu vaan ITELLAN.

Vierailija
16/23 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

verkkokaupan käynnistä.

eli itsellä verkkokauppa niin postinkulut on ihan samat yrittäjälle kuin yksityiselle. Eli paketin lähetys on 8,50e 2 kg asti + siihen pari euroa pakkauskuluja. Yritys voi tehdä sopimuksen Itellan kanssa niinkuin itsekin meinasin mutta huomasin että se on lähes kymmenen sentin tarkkuudella sama hinta.

Toinen asia noista varastoarvoista. Tuskin on ainuttakaan verkkokauppaa joka eläisi täysin reaaliaikaisesti. Eli jos tulee vaikka kaksi samaa tilausta viiden minuutin sisään niin väkisin tämä toinen jää ilman jos viimeisestä kappaleesta kyse.

Elloksen toimintaan olen ollut tyytyväinen itse. Kaikki kengät ostettu perheelle puoleen hintaan. Merkkikenkiä jotka muualla oikeasti maksaa sen kaksinkertaisen hinnan.

Vierailija
17/23 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kannata tilata sieltä. Alennusta saa, jos saa ja tuotteet voivat olla loppu, vaikka kassalla vielä väitettäisi muuta. Jos haluaa jotakin vaihtaa, tulee ihan väärää tilalle ja rahoja saa kerjätä takaisin. Huoh. Yritin sinne soittaa, mutta asiakaspalevlija puhui niin huonoa suomea, etten tajunnut mitään :D

Vierailija
18/23 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä toiste tilaa.

Vierailija
19/23 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten tilaan jatkossakin :)

Vierailija
20/23 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niillä on niin hirveät, että taitaa vastedes jäädä aletuotteet köyhällä tilaamatta.