Tukiainen miettii aborttia
miten en ole yhtään yllättynyt tästä "käänteestä"...
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/1220326/johanna-tukiaisen-…
Kommentit (11)
"Kertomastaan raskaudestaan Johanna tuumii näin:
– Minulle tulee abortti mieleen monta kertaa. Minulla on rankkaa, Johanna toteaa ja kertoo menevänsä lähiaikoina neuvolaan"
Kirjoittaa ei ainakaan osata. Huvittaa tuo "kertomastaan raskaudestaan".
Hohhoijaa.
"Kertomastaan raskaudestaan Johanna tuumii näin:
– Minulle tulee abortti mieleen monta kertaa. Minulla on rankkaa, Johanna toteaa ja kertoo menevänsä lähiaikoina neuvolaan"
Kirjoittaa ei ainakaan osata. Huvittaa tuo "kertomastaan raskaudestaan".
Hohhoijaa.
he kirjoittavat työkseen. Siksi heiltä pitäisi vaatia edes äidinkielen perusteiden osaamista.
Virheellistä tekstiä näkee nykyään enemmän ja enemmän. Kertoo kielen köyhtymisestä ja toimittajien surkeasta ammattitaidosta.
Ennen kuin teksti julkaistaan, se pitäisi oikolukea.
joten eikö abortti ole kohta myöhästä.
joten eikö abortti ole kohta myöhästä.
kun jostain luin että 3kk on. mikäs se abortin raja on?
ollut kuin taas yksi keino pysyä julkisuudessa. Ihan arvattavissa oli keskenmeno/abortti. Julkisuuden perään vain on.
ole raskaana koko nainen. Tätä veikkaan. Minäkin ootin keskenmenouutisia näiden aborttipohdintojen sijaan. Mutta eiköhän Tukiainen ehdi saada mystisesti keskenmenonkin tuossa pohtiessaan aborttia :O Sitten sitä voikin taas märehtiä ja itkeä julkisuudessa kuinka näin pääs käymään... *huokaa*
alkomahoolia siihen malliin paikalla olleiden todistajalausuntojen mukaan, että tuskin on edes ollutkaan raskaana tai sitten jos on, niin täyttä hulluutta tieten tahtoen vetää kännejä
noinkohan oli edes paksuna - sitähän ei sit millään tarvitse todistaa.
Minä taas odottelin keskenmenouutista...