Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ARGH!!! En haluaisi soittaa miehelle töihin puhuakseni anopista...

Vierailija
09.11.2010 |

Mutta nyt kiehun niin, että on pakko. Yritin jo, mutta se ei vastannut, jätin viestin, että jos vois soittaa takaisin. Pakko ois nyt päästä vähän purkamaan jollekulle, enkä oikein muita keksi kuin miehen, vaikka tiedänkin, että tukalampaa tilannetta miehellä tuskin voi olla kuin se, että vaimo soittaa työpaikalle haukkuakseen miehen omaa äitiä. Mutta en vaan kestä!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä nyt tosiaankaan kesken työpäivän soita miehelle.

Vierailija
2/6 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nyt kiehun niin, että on pakko. Yritin jo, mutta se ei vastannut, jätin viestin, että jos vois soittaa takaisin. Pakko ois nyt päästä vähän purkamaan jollekulle, enkä oikein muita keksi kuin miehen, vaikka tiedänkin, että tukalampaa tilannetta miehellä tuskin voi olla kuin se, että vaimo soittaa työpaikalle haukkuakseen miehen omaa äitiä. Mutta en vaan kestä!

vittujen kevät. Nuo asiat hoidetaan työpäivän jälkeen. Miestäsi ei TODELLAKAAN kiinnosta valituksesi, ei varsinkaan kesken työpäivän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vituttaa ihan sikana, että soitin, mutta.

Tänne jos tilitän, saan vaan itse haukkuja ja tulen entistä vihaisemmaksi.

ap

Vierailija
4/6 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

valita mieluummin tänne, puhut sitten miehelle kun tulee kotiin töistä (ja olet itse jo vähän rauhoittunut).

Minä voin vaikka vastata asiallisesti enkä hauku yhtään sinua!

Vierailija
5/6 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei soiteta kenlläkään ja tilitetä sukulaisista. Kasva aikuiseksi.

Vierailija
6/6 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole ystäviä kenelle tilittää, niin tilitä tänne. Älä nyt hullu miehelle töihin soita tollasen asian takia, anoppi ei ole voinut tehdä mitään niin vakavaa, että kesken töiden pitäisi soittaa. Jos olis vakavaa, olisit sairaalassa tms, josta soittaisit...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän