Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suositelkaa hyvää lastenlääkäriä Helsingissä? ev

Vierailija
09.11.2010 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina ollaan siellä oltu tyytyväisiä palveluun.

Vierailija
2/7 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähestymistapa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

töissä ja hyvä on.

Vierailija
4/7 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Visa LAutamatti. Kuulee keuhkokuumeenkin, eikä tartte säteilyttää turhaan röntgenissä. Viedään Visalle jos on erehdytty arvauskeskukseen tai joku muu on diagnosoinut väärin.

Vierailija
5/7 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole antaa kenenkään erityisen lääkärin nimeä, kaikki ovat olleet mukavia ja päteviä.

Mehiläisestä (jossa Lautamattikin on) on vähän sellaisia kokemuksia, että teetetään kalliita tutkimuksia (esim. refluksiseuranta), vaikkei välttämättä ole tarvetta.

Vierailija
6/7 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja onkin esim. meidän vakilääkärimme. Mutta koska hänkään ei ole töissä 24/7, olemme käyneet mm. Laijoella, Lautamatilla ja Hellellä (Helteellä? en tiedä, miten Helle tulisi taivuttaa) Ruusulassa, Helle myös Dextrassa yleislääkärinä. Korva-asioissa olen itse käynyt Dextrassa Marja (Mirja?) Laitiolla, ja voisin kuvitella hänen olevan lastenkin korvajutuissa hyvä.

Vierailija
7/7 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jukka Vakkila, on joskus ollut ainakin Ruusulassa

jonka kanssa ei onneksi ole tarvinnut kovin monta kertaa käydä lääkärissä. Mielestäni harva lääkäri osaa suhtautua vastustelevaan lapseen järkevästi, eli edes tervehtiä lasta, esitellä itsensä ja kertoa noin suurinpiirtein mitä on tekemässä (tietysti selitämme toimenpiteen lapselle itse etukäteen). Käskevät vain vanhemman pitää lapsesta kiinni ja tekevät tarvittavat tutkimukset. Ja tällainen käytös varmasti vaan ruokkii tuota toimenpidekammoa. Ei sen lääkärin tarvitse lapselle ruveta lässyttämään, mutta lapsi kyllä vaistoaa, että lääkärikin on kärsimätön ja vastustelu ärsyttää häntä. Käymme enimmäkseen yksityisellä, ja vaikka palvelu muuten on kohdallaan, on tämä pikku seikka alkanut ärsyttää.

Ja tällä Vakkilalla olemme kerran käyneet ja mielestäni hän suhtautui erityisen ikävästi vastustelevaan lapseen. Liekö ollut huono päivä, kun olen muutenkin kuullut häntä kehuttavan.