Minkähintaisia torkkupeittoja teillä on kotona?
Kommentit (9)
mutta etsin kovasti jotain mieleistä. Hinta max. 100e, jos oikein mieleinen laadukas löytyy niin saa maksaa enemmänkin.
Ihan itse olen kutonut joskus yli 30 vuotta sitten, täyttä villaa.
Oisko 5 euron viltti Hemtexistä. Säästin siis 122 euroa... Ja ajaa asiansa _hyvin_ !
niitä taitaa olla joku 8 kpl ja sitten on pari isoa jotka on n. 200€ sit löytyy ikean fleeceä jotka nyt ei siis ole ku joku 10€ , nuo muut onkin 100% villaa.
Mut ne onostettu omilla palkoilla ei valtion vero tuloilla :P Saataskohan kansalaisetkin 127e vero alennuksen jotta saadaan torkku peitto :P luulis et hetin palkoilla olis varoja ostaa peitto jos selasita TYÖAIKANA kokee tarvitsevansa..
luulis vähän halvempien torkkupeittojen kelpaavan kansanedustajille :/
niitä taitaa olla joku 8 kpl ja sitten on pari isoa jotka on n. 200€ sit löytyy ikean fleeceä jotka nyt ei siis ole ku joku 10€ , nuo muut onkin 100% villaa.
Mut ne onostettu omilla palkoilla ei valtion vero tuloilla :P Saataskohan kansalaisetkin 127e vero alennuksen jotta saadaan torkku peitto :P luulis et hetin palkoilla olis varoja ostaa peitto jos selasita TYÖAIKANA kokee
tarvitsevansa..
mistä noin kalliita saa?
mä en raaski ostaa edes noin kallista mattoa :)
miellä kaksi mustaa vilttiä ostettu jyskista oli varmaan 20-30€ kpl
Sitten on suomalaisen kutomon villa shaalia.
Mulla on itsetehtyjä fleecepeittoja. Kankaan olen joskus ostanut Eurokankaasta. Ei mitään muistikuvaa hinnasta.