Yliopistollisessa sairaalassa tyskentelevä sh - paljonko saat peruspalkkaa kuukaudessa?
Kommentit (30)
ja myöskin Tampereella kovinkin vaativassa työssä, mutta ei todellakaan ilm. vedä vertoja 7:lle! Lisineen n. 2800.
innolla odotan, paljonko se ensi vuonna taas nousee :)
T. ap
peruspalkan luvattiin olevan 2500 euroa vuoteen 2011 mennessä. Korjatkaa jos olen väärässä.
on peruspalkka sisältäen ikälisät ja kaksi erillistä henkilökohtaista lisää. Vuorotyölisät tulevat tuohon päälle.
Työpaikkana on HYKS.
se ikälisä sitten on? Kauhean pitkän ajan kuluessa ne nousee!
on peruspalkka sisältäen ikälisät ja kaksi erillistä henkilökohtaista lisää. Vuorotyölisät tulevat tuohon päälle. Työpaikkana on HYKS.
on peruspalkka sisältäen ikälisät ja kaksi erillistä henkilökohtaista lisää. Vuorotyölisät tulevat tuohon päälle. Työpaikkana on HYKS.
olen itse HYKS:ssä myös, en tiennyt että voi saada jopa 2 ylim.lisää...kerro siis mistä ja mitä ja miksi kaikki eivät saa?
siis ilman mitään ikälisiä ym. korotuksia
Luulisin että 15 vuoden ikälisä on saman verran.
sh Taysista
sh:n palkka noussut sen korotuksen jälkeen? eikös sen pitäisi olla vuoteen 2011 mennessä siinä pisteessä, mitä luvattiin?
vuonna 2007 palkka oli 1790 e, joten on noussut
Klinikalla paivatyossa ulkomailla ja bruttopalkka $6250.
oletko USA:ssa vai jossain muualla missä palkka maksetaan dollareina (US dollari kuitenki?)
täällä usassa tuo on varsin hyvä mutta ei mitenkään tavaton palkka...
ikälisiä tms. vai miksi korkeampi palkka?
ja en ole töissä Suomessa, minkä varmaan jo arvasittekin
enemmän.