Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yliopistollisessa sairaalassa tyskentelevä sh - paljonko saat peruspalkkaa kuukaudessa?

Vierailija
08.11.2010 |

Onko ketään linjoilla?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ope on aina naimisissa työnsä kanssa. On väärin kohdella luokanopen työtä kuin se olisi osapäivätyö. Sitä se ei todellakaan ole vaan tosi rankka homma.

Vierailija
22/30 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ope on aina naimisissa työnsä kanssa. On väärin kohdella luokanopen työtä kuin se olisi osapäivätyö. Sitä se ei todellakaan ole vaan tosi rankka homma.

aika naimisissa tässäkin on...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

liittyy tähän ketjuun ja ap:n kysymykseen?

Vierailija
24/30 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tarkoittanut mitenkään arvostella sairaanhoitajan, tai muidenkaan ammatinharjoittajien työn vaativuutta.

Ap.

Vierailija
25/30 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisältää ikälisän ja kaksi henk.koht.lisää

Vuorojen kanssa tulee helposti n. 3500 e/kk.

Työnantaja HUS, Helsinki

Vierailija
26/30 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ovat nuo henkilökohtaiset lisät? Jokin erityisvastuualue, lisäkoulutus tms? Onko henkilökohtainen lisä sellainen, jota täytyy tajuta/uskaltaa pyytää itse vai tuleeko jotenkin automaattisesti?

Kovin kiinnostaisi, että millaisilla (konkreettisesti) perusteilla olette noita lisiä saaneet?

Itse olen kätilö (ja sh) ja nyt pian valmistun th:ksi. Olisiko tällainen "kaksoistutkinto" peruste hakea henk.koht. lisää sairaalassa/avopuolella?

Entä ikälisät? Tulevatko ne automaattisesti vai pitääkö itse hakea 5 vuoden (?) välein? Palkkatoimistosta tai vastaavasta?

Kiitos jos joku enemmän tietävä viitsii valaista:)

Vierailija
27/30 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostaa nuo henkilökohtaiset lisät?

Vierailija
28/30 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaisiko joku kertoa? Meitä kiinnostuneita (lisättömiä) taitaa olla enemmänkin:)

Vierailija
29/30 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyks

Vierailija
30/30 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

myönnetään henkilökohtaisesti työntekijän erikoisosaamisen tai -panostamisen vuoksi. Esim. jos osaa venäjän kieltä sujuvasti ja siitä on hyötyä töissä ja sitä käyttää töissä, esim. pyrkii ottamaan omapotilaiksi kaikki venäjänkieliset potilaat tai jos on joku lisäkoulutus/-tutkinto, josta on hyötyä työssä.

Täytyy osata hakea itse ylihoitajalta. On suuruudeltaan ainakin Tampereella yleensä 20-40 euroa/kk joten ei järin suuri.

Tampereella ensimmäinen ikälisä tulee 5 vuodesta automaattisesti. Seuraava 15 vuodesta. Tämä vissiin vaihtelee sairaaloittain.

sh taysista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan