Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä isänpäivänä miehelle, joka ei halua mitään?

Vierailija
08.11.2010 |

Jotain kivaa haluaisin keksiä, ehkä enemmän tekemistä kuin tavaraa, mutta oma pää lyö tyhjää.

Ei olla menossa isovanhempien luoksi isänpäivänä, joten ei ole "pakko-ohjelmaa". Jotain kivaa tekisi mieli keksiä, jotta päivä olisi jotain muuta kuin ihan tavallinen sunnuntai.

Lapsi meillä on vasta taapero. Olisiko ideoita?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ei halua mitään, enkä halua mitään turhaa ja tarpeetonta ostaakaan. tosin voi olla, että itse olen isänpäivänä synnärillä, mutta jos en ole, niin olisi kiva keksiä jotain...

lapsen kanssa tietenkin leikkiä ja lapsi on askarrellut jo kortinkin, mutta mitä muuta...

kakkuakaan meillä ei niin paljoa kulu, joten en tiedä leivotaanko.

Vierailija
2/24 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

menoa kylpylään kellimään (Pääkaupunkiseudulla vaikka Flamingo, tiedät varmaan itse millä paikkakunnalla asut, mitä teiltä löytyy)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit vaikka kokeilla jotain ihan uutta reseptiä. Jos se menee pieleen, niin ainakin siitä saa hyvän vitsin moneksi vuodeksi.

Minäkään en oo keksinyt mitään lahjaa miehelle. Kysyin sitten mieheltä toiveita, mutta ei sillä ollut niitäkään. Ajattelin sitten leipoa kakun, mikä varmasti miestä kyllä ilahduttaa, koska en oo leiponut pitkään aikaan.

Vierailija
4/24 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ota pikkusesta kuva ja kehystä. Osta liput johonkin lasten tapahtumaan, johon miehesi pääsee kaksin lapsensa kanssa.

Vierailija
5/24 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamupala maistuis ainakin mun miehelle. Jotain mieliruokia muutenkin isänpäivänä.

Vierailija
6/24 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sano että "tän oisit saanu isänpäivälahjaks, mutta ku et halua kerta mitään, niin pidän tän ite!"

Vierailija
7/24 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

omaperäinen kortti / kirje, jossa kerrot yksityiskohdilla, miten ihana isä hän on (toivottavasti...)

Parasta, jos saat aikaan hassut riimit, mutta jos et, niin vaikka ranskalaisilla viivoilla jotka onkin taaperon sormenjäljet sormiväreistä, luettelet kiitoksen aiheita vaikka näin

¤ veit Villen uimahalliin

¤ hoidit häntä vatsataudissa, että sain levätä yövuorosta tultuani

jne jne

Vierailija
8/24 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sää sallii, niin retkelle luontoon taaperon kanssa, joko eväät mukaan tai sitten kotiin/ravintolaan syömään retkeilyn jälkeen.

Meilläkään ei ole mitään "pakko-ohjelmaa", taaperon kanssa ei minnekään hienoon ravintolaankaan ehkä tänä vuonna mennä. Sunnuntai-retkeä yritetään, jos ei ihan kamala sää satu tulemaan.

Taapero "maalasi" kortin isälleen, eiköhän se riittäisi lahjaksi, mutta ehkä jotain herkkuja (suklaata tms.) tule vielä hankittua.

Vierailija
9/24 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ideoista. Parhaiten meille taitavat sopia kortin askartelu ja tuo kirje miehelle. Niitä hyviä asioita kun tulee sanottua liian harvoin. Ja retki tai ravintolakin kuulostivat sellaisilta, että mies voisi tykätä.

Lempiruoan laittamisen taidan jättää väliin. Meillä kun menee niin, että mies osaa itse parhaiten tehdä omat lempiruokansa ja minä taas omani. Mäyräkoiran ostaminen voisi herättää huvittuneisuutta, meillä kun mies ei juo kaljaa muutenkaan:D

t. ap

Vierailija
10/24 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain ekstraa, jota ei normaalisti ole, vaikka lasi kuoharia ja tuoreita croisanteja ja juustoja tms.

Menkää perheen kanssa yhdessä jonnekin kivaan paikkaan - näyttelyyn, metsään, museoon, kävelylle, lastenteatteriin tms. Ja vaikka sen jälkeen ulos syömään.

Vierailija
11/24 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasten puolesta jollain konkreettisemmallakin lahjalla, mutta en krääsällä. Siispä tilasin Suomen Kuvalehden. Tiedän olevan mieleinen lahja.

Tuon lisäksi siis perinteiset kortit, piirustukset, kakut ja aamupalat.

Vierailija
12/24 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

omaperäinen kortti / kirje, jossa kerrot yksityiskohdilla, miten ihana isä hän on (toivottavasti...) Parasta, jos saat aikaan hassut riimit, mutta jos et, niin vaikka ranskalaisilla viivoilla jotka onkin taaperon sormenjäljet sormiväreistä, luettelet kiitoksen aiheita vaikka näin ¤ veit Villen uimahalliin ¤ hoidit häntä vatsataudissa, että sain levätä yövuorosta tultuani jne jne

Ihan normaaleja isän suorituksia ainakin meillä. Ei niistä mitaleja jaeta.

Vierailija
13/24 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin varanut perheelle lounaan strutsitilalta x)

Pistin osoitteen navigaattoriin ja mies sai ajella meidät perille sen avulla. Ei siis tiennyt mihin ollaan menossa.

Vierailija
14/24 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isänpäivänä (ja äitienpäivänäkin) kiitetään juuri niistä asioista, jotka kuuluvat siihen perheen arkeen. Niistä joista ei normaalisti kiitoksia anneta.

Vierailija
15/24 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
16/24 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sanoin myös vaimolle etten haluaisi mitään turhaa tavaraa tai muutakaan ylimääräistä rahankäyttöä koska perheemme rahatilanne on nyt tiukka hänen ollessa äitiysvapaalla.

Salaa toivoin että olisimme aamulla voineet rakastella tai että olisin saanut edes suikkarin mutta näköjään ei kumpaakaan.

Oli kuitenkin varannut meille pöydän tähän hetkeen liian kalliista ravintolasta meidän budjettiin. Ihan kiva mennä mutta olisin mieluummin valinnut tuon toisen.

Vierailija
17/24 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit vaikka ottaa suihin ja loppuun asti. Olisi hieno lahja.

T.miehesi

Vierailija
18/24 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites olis peppupanot ja siihen suikkari päälle? Varmasti tykkää mies kuin mies.

Vierailija
19/24 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna pyllyreikää.

Vierailija
20/24 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pako ostaa mitään? Jos toinen ei  kerran ole lahjottavissa?