Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkoholisti äitini soitti äsken humalassa.:/

Vierailija
08.11.2010 |

Kyseli minun ja lapsen kuulumisia. Äitini on ollut "juomatta" n.4 vuotta, mutta edelleen välillä retkahtelee.

En jaksanut edes sanoa mitään, juttelin vaan ystävällisesti takaisin. Oikeasti tulee aina paha mieli, itkettää ja suututtaa.:'(

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sanonut alkoholistisukulaiselleni että katkaisen puhelun heti jos huomaan hänen olevan humalassa, en suostu puhumaan.

Vierailija
2/8 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saman kokenut, joten tiedän, miten kurja olo tuollaisesta tulee.

Keskity omaan elämääsi. Ei ole sinun vastuullasi parantaa alkoholistia, koska sinä et siihen kykene. Joko hän ymmärtää itse avun tarpeensa tai sitten ei. Se on surullista ja rankkaa läheisille, mutta se on niitä asioita elämässä, joille sinä et voi mitään. Sen myöntäminen helpottaa kummasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

taudin kuvaan nuo retkahtamiset valitettavasti. musta oli hyvä,että olit asiallinen äitiäsi kohtaan.

Vierailija
4/8 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee surullinen olo, kun oma äiti (johon on halunnut luottaa tms) on humalassa, konrollin menettäneenä, itsesäälin syövereissä.

Vierailija
5/8 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivä menee pilalle ja alkaa ahdistaa. jotenkin en halua olla "ilkeä" ja katkaista puhelua vaikka oikeasti haluaisin.

mutta kiitos kommentistasi, luultavasti olet oikeassa.

-ap

Minä olen sanonut alkoholistisukulaiselleni että katkaisen puhelun heti jos huomaan hänen olevan humalassa, en suostu puhumaan.

Vierailija
6/8 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekemisissä silloin, kun tämä on humalassa. Mutta nalkuttaminen ja kiukuttelu ei auta, se ei saa häntä paranemaan, vaikka kuinka niin toivoisi. Ja itseä kyllä kiukuttaa usein, kun kuulee toisen olevan sekaisin.

Usein läheiset käyttäytyvät alkoholistia kohtaan todella alentavasti, vaikka hänkin on ihminen, jolla on tunteet, hänellä vain sattuu olemaan sairaus nimeltä alkoholismi. Ei reumaa tai syöpää tai gibetestäkään sairastaa kohdella huonosti tai alentuvasti.

Oletko ap tietoinen Al Anonista? Jos et, googleta, saattaisit saada sieltä apua itsellesi ja omaan pahaan oloosi.

t. se voimahaleja lähettänyt

Vierailija
7/8 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekemisissä silloin, kun tämä on humalassa. Mutta nalkuttaminen ja kiukuttelu ei auta, se ei saa häntä paranemaan, vaikka kuinka niin toivoisi. Ja itseä kyllä kiukuttaa usein, kun kuulee toisen olevan sekaisin. Usein läheiset käyttäytyvät alkoholistia kohtaan todella alentavasti, vaikka hänkin on ihminen, jolla on tunteet, hänellä vain sattuu olemaan sairaus nimeltä alkoholismi. Ei reumaa tai syöpää tai gibetestäkään sairastaa kohdella huonosti tai alentuvasti. Oletko ap tietoinen Al Anonista? Jos et, googleta, saattaisit saada sieltä apua itsellesi ja omaan pahaan oloosi. t. se voimahaleja lähettänyt

kehuu hyvää kirjoitustasi!

Vierailija
8/8 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekemisissä silloin, kun tämä on humalassa. Mutta nalkuttaminen ja kiukuttelu ei auta, se ei saa häntä paranemaan, vaikka kuinka niin toivoisi. Ja itseä kyllä kiukuttaa usein, kun kuulee toisen olevan sekaisin. Usein läheiset käyttäytyvät alkoholistia kohtaan todella alentavasti, vaikka hänkin on ihminen, jolla on tunteet, hänellä vain sattuu olemaan sairaus nimeltä alkoholismi. Ei reumaa tai syöpää tai gibetestäkään sairastaa kohdella huonosti tai alentuvasti. Oletko ap tietoinen Al Anonista? Jos et, googleta, saattaisit saada sieltä apua itsellesi ja omaan pahaan oloosi. t. se voimahaleja lähettänyt

kehuu hyvää kirjoitustasi!