Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te jotka käytte päivittäin suihkussa,

Vierailija
07.11.2010 |

tuntuuko siltä että teillä on erityisen herkkä hajuaisti? Haistatteko likaiset kodit, tupakansavun edellä ajavasta autosta, lasten rasvaiset päänahat päiväkotiryhmässä, ulolle haisevat koiranturkit, homeen talosta jonka ohi kävelette, terveyssiteitä käyttävät naiset työpaikalla jne?

Minusta tuntuu, että olen tällainen "nenä". Maailma on täynnä hajuja, joista muut eivät ole millänsäkään.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enpä ole kiinnittänyt huomiota terveyssidettä käyttäviin naisiin :O

Vierailija
2/8 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta joo, pahat hajut kyllä häiritsevät (kaiketi) useammin kuin muita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
4/8 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki muutenkin haistan liikaa, mutta ne ei häiritse niin pahasti, kuin oma osittain kuviteltu hajuni.

Vierailija
5/8 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että minulla on keskivertoa huonompi hajuaisti. Olen jostain syystä kuvitellut, ettei ole oire mielisairaudesta, yliherkkyydestä tai pakkoneuroosista jos a) haluaa joka päivä pestä alueet, joilla on hikirauhasia yms. ja b) käyttää tähän puhdistautumiseen vekotinta, mikä on joka jumalan kylppäriin tätä käyttötarkoitusta varten asennettu.

Vierailija
6/8 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielisairauteen tai pakkoneuroosiin, jos otan esille tarkan hajuaistin? Mikä ajatuskuvio sinulla tässä oli?

Vierailija
7/8 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av:lla vasta lukenut tästä päivittäisten pesujen kauheudesta. Kaikki fyysiset ja psyykkiset sairaudet tuntuvat johtavan päivittäisten pesujen kauhistukseen. Ehkä sensorinen yliherkkyys on sinun osallasi se? Ole iloinen, kun pääset sentään noin vähällä.

Vierailija
8/8 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

palstalaisten mielestä. En todella koe ongelmaksi halua käydä suihkussa tai sitä että haistan. Osaan hengitellä vain suun kautta pahoissa hajuympäristöissä.