Jos voittaisit lotossa päävoiton tänään, mitä tekisit?
Itse sekoaisin varmaan ja sitten en tiedä. Soittaisin varmaan miehen heti kotiin töistä ainakin. Sitten en tiedä. Ehkä kippaisin miehen kanssa lasin skumppaa ja miettisin mitä sitten.
Talo, loma-asunto, matkoja, autoja, sijoitusrahastoja...
Mutta aamulla menisin töihin normaalisti. =D
Kommentit (22)
ja alkaisin rustata irtisanoutumispaperia pomolle ja miettisin mihin kaikkiin kohteisiin antaisin rahaa
irtisanoisin itseni, maksaisin lainat pois, ostaisin kaksi tuliterää autoa, muutaisin lasten koulun loputtua kauas tässä tuppukylästä, ostaisin lomaosakkeen, matkustelisin paljon.
Siinä näin aluksi.
täällä on meno kuin Neuvostoliitossa aikanaan ja ihmiset menee kuin lampaat.
Vituttaa vaan kun kattelee ympärilleen.
tosin varaaminen ei taitaisi heti onnistua kun tilillä ei ole yhtään rahaa eikä luottokorttia. Pitäisi odottaa muutama viikko että voittorahat on tilillä.
Sillä aikaa etsisin hotellin yms. valmiiksi.
Tekisin myös heti isot vaatetilaukset postimyynnistä.
Television, tietokoneen, pelikoneita yms. elektroniikkaa ostaisin myös.
Seuraavaksi alkaisin katsella uutta asuntoa ja autoa, huonekaluja yms. Tässä ne tärkeimmät ostokset olisi.
ja ostaisin kuljetuksen tuolle silakkakuormalle ja ne tuotaisiin sinulle viimeistä kalaa myöden.
...mitähän niillä rahoilani oikein tekisin ja kenelle voitosta kertoisin? Pokka kyllä pitää.
Tänään on sunnuntai - ei lottoa siis.
Huomenna menisin ihan normaalisti töihin.
jotain kohokohtaa elämässä minkä vuoksi skoolata. Huomisen ainakin pitäisin töistä vapaata ja lähtisin shoppailemaan. Varaisin heti pitkän lomamatkan koko perheelle jonnekin luksuslomakohteeseen.
Tiistaina kävisin irtisanomassa itseni. Sen jälkeen en tiedä. Lisää ostoksia varmaankin vähän aikaa. Sitten pitäisi alkaa keksiä jotain muuta ohjelmaa päiviksi kun ansiotyötä ei tarvitsisi tehdä.
Sanoisin jakakaa te. Empähän tarvitsisi alistetuna enää olla, sinun, minun ja minun rahat. Loppuisi se kusetus.
Pyhäinpäivän vuoksi
Tänään on sunnuntai - ei lottoa siis.
ja lähtisin takaisin opiskelemman, lainat maksettas pois, taloon täysi remotti ja puutarhaan myös, sitten sijoitettas osa rahoista, ehkä pari asuntoa ostettas ja vuokralaiset niihin, sit ostetaan kaunis kesämökki tontti jossa metsää ja omaa rantaviivaa ja sinne kaunis talviasuttava hirsimökki, sit matkusteltais..aaah...ja tään illan lottovoitto on varattu mulle! Ettäs tiedätte!
mä ostaisin omakotitalon, auton ja kuskin. poika ostais Lego poliisiaseman.
eikä kenellekään tule edes mieleen että maailmalla kuolee lapsia NÄLKÄÄN koko ajan?
siitä osa menisi hyväntekeväisyyteen ja myös nälkämaanlapsille.
eikä kenellekään tule edes mieleen että maailmalla kuolee lapsia NÄLKÄÄN koko ajan?
Noin isoa rahaa en tarvitse ja jaettu ilo on moninkertainen ilo.
Jos potti tulisi minun/meidän kupongille yksin, jäisi käteen noin milli. Töihin pitäisi mennä, mutta hymyssä suin. Ei tarvitsisi enää olla siellä p**..t housussa peläten tuleeko kenkää nyt vai joulun jälkeen, koska asunto olisi maksettu.
Lapsille perustaisin rahastot, jonne lahjaveron puitteissa siirtelisin rahaa (paljonko vuodessa saa laittaa?).
Lomamatkan varaisin ja kotia kunnostaisin.
- ostaisin yhden talon
- sijoitusasuntoja
- maksaisin lainat pois
- ostaisin kesämökin
- ostaisin koiran
- yrittäisin olla saamatta infarktia ilosta
- tekisin testamentin
- lopettaisin työt vuodenvaihteessa
- nauttisin elämästäni
- palkkaisin personal trainerin
alkaisin ottaa yksityisopetusta soittamisessa ja laulamisessa ja alkaisin opiskelemaankin jotain uutta. Ostaisin isomman asunnon ja palkkaisin live-in kotiapulaisen. Antaisin rahaa johonkin hyvantekevaisyyteen.
ja antaisin rahan kasvaa korkoa sen vuoden verran. en tosissaan tiedä kait sitä olisi ihan fiiliksissä:D ja auto menis vaihtoon melkein pakko vaihtaa muutenkin ja silmien laserleikkaukseen menisin, ehdottomasti. En kuitenkaan mitään turhaa ostaisi.