Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysin itsestäni kumminkin ikäeroennakkoluuloisen

Vierailija
07.11.2010 |

Sukujuhlissa (kaksi eri sukua paikalla) törmäsin pariskuntaan, jonka parisuhdetta en osaa pitää terveenä.

Mies hiukan päälle 50v. Naimisissa nyt kolmatta kertaa.

Vaimo on 24v. Pariskunnalla neljä yhteistä lasta. Miehellä aiemmista liitoistaan kolme lasta (osa jo aikuisia).

Ei. En voi käsittää... Jotenkin tuntui turhan oudolta mun makuuni :-/

Eihän asia tietysti minulle kuulu, mutta näkyy ja sitä myöden ihmetyttää.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi!

Vierailija
2/10 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli: mikä heidän parisuhteessaan on pilalla? Onko nainen mihen rahojen perässä vai mies nuoren lihan? Jos ei kumpikaan ole totta, niin millä tavalla heidän parisuhteensa on tietojesi mukaan huonompi kuin vaikkapa oma parisuhteesi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne pariskuntaa henkilökohtaisesti, joten sen syvällisempää on vaikea sanoa.

Kumpikaan ei ymmärtääkseni ole erityisen varakas, joten mistään rahoista tuskin on kyse.

Ehkä se vain on se, etten voisi kuvitella olevani isäni ikäluokkaa olevan miehen kanssa.

Ja jotenkin 24-vuotiaalla neljä lasta... Ilmeisesti hänellä ei ole muuta koulutustakaan kuin peruskoulu.

ap

Vierailija
4/10 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystävälläni ja hänen puolisollaan on ikäeroa 18 vuotta, nainen vanhempi. Noh olen jotenkuten alkanut tottua siihen, nään heitä lähes joka viikko vähintään kerran. Mutta tuo ikäero mitä ap mainitsee... sama kun minulla ja isälläni.

Saako kysyä onko nainen suomalais syntyperäinen vai?

Vierailija
5/10 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin mies.

ap

Vierailija
6/10 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkaa yrittämästä.

Suvaitsevaisuutta!

itse olen ollut jo yli 10 vuotta naimisissa itseäni 13 viotta vanhemman kanssa. Kai jotkut kummastelee. Mutta meillä on hyvä ja pitkä liitto. Moni samanikäisen kanssa naimisiin mennyt, on jo eronnut tuttavapiiristä.

Miksi pitäisi selitellä kenellekään omia valintojaan? Selitätkö sinä kaikille omia valintojasi? Annetaan toisten elää ja keskitytään omaan elämään.

Vierailija
7/10 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

13 vuotta ei ole vielä ikäero eikä mikään! Ap:n tapauksessa puhutaan luultavimmin yli 25 vuoden ikäerosta!

Olisiko teistä tosiaan ok, jos 20v. tyttärenne heilastelisi lähes 50 vuotiaan miehen kanssa? Mies, joka voi olla jopa omaa puolisoanne vanhempi!

Vierailija
8/10 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin itseäni 20 vuoden iässä. Seurustelin tosi luusereiden kanssa: sivistymättömien, kouluttamattomien, kaljaa kittaavien, tupakkaa polttavien SAMANIKÄISTEN poikien kanssa. Voi luoja, kun ajattelen näin jälkikäteen!

En toivoisi 20v tyttärelle sellaista. Voisin paljon mielummin ottaa 50v siistin herrasmiehen, jolla on ammatti, hyvät käytöstavat ja vähän varallisuutta ( ei tarvitse olla rikas).

Mikä lynkkaus iän vuoksi? Minusta nuorissa samanikäisissä voi olla miljoona vikaa enemmän!

Vierailija
9/10 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat tavanneet kuitenkin jo aikaa sitten. Mä ihmettelen enemmän, kun +/- 30 v alkaa seurustella 60 v, eli eläkeikää lähestyvän kanssa. On vaan niin eri maailmoista elämänvaiheet.

Vierailija
10/10 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat tavanneet kuitenkin jo aikaa sitten. Mä ihmettelen enemmän, kun +/- 30 v alkaa seurustella 60 v, eli eläkeikää lähestyvän kanssa. On vaan niin eri maailmoista elämänvaiheet.

vaikuta, vaan henkilökemia. Jonkun kanssa vaan voi synkata hyvin, paremmin kuin kenenkään muun kanssa, ja silloin sitä ajattelee vaan että miksi ihmeessä jättäisin elämäni tilaisuuden parhaaseen ihmissuhteeseeni käyttämättä siksi, että joku voi kärvistellä ikäeroamme.

(yli 10 vuotta itseään 20 vuotta vanhemman kanssa naimisissa)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi