Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

playstation ja vauva

Vierailija
07.11.2010 |

mitä mieltä te olette,kun taloon tulee vauva...miten suhtautua miehen pleikkariharrastukseen...joka on siis jokapäiväistä ja tällä hetkellä oikeastaan vie suurimman osan hänen vapaa ajasta...minulla on ehkä vanhoillinen kasvatusperiaate,että vauvan tultua ei ylimääräistä älämölöä kuuluisi,ei varsinkaan vauvan nukkuessa..meillä kun ei ole omaa "aikuisten"makuuhuonetta,jossa minä ja vauva saisimme hoitaa imetyksen ja nukutuksen kaikessa rauhassa,vaan parisänky on tv huoneessa =(...Toisella lapsellani,5v.on oma huone,mutta mielestäni hänellekin pitää suoda oma leikkihuoneensa ja rauhansa...huh.isompaan asuntoon ei ole varaa joten näillä neliöillä on pärjättävä ja keksittävä että kaikilla olisi hyvä olla...miehen mukaan ei pienoinen "ammunta ja tykkien paukuttelu taustalla" ole vaaraksi vauvalle ja vaikka lupasikin hiljentää tai pelata äänettä,ärsyttää silti että kun mainitsen hänelle huoleni,miten käy kun vauva tulee taloon,hän tiuskahtaa pitääkö omasta harrastuksestaankin luopua...en tiedä.saatan reagoida turhan voimakkaasti mutta minulla on periaatteeni...vauvan synnyttyä,tahdon että vauvan ei tarvi mistään ylimääräisistä mölyistä kärsiä..miten muilla..onko periaatteita miten ja millaisessa ympäristössä vauvan hyvä olla..joidenkin mielestä "taustamelu" esim.imurointi on hyväksi että vauva tottuu ääniin mutta....muiden kokemuksia odottelen =) oonko liian ylisuojeleva?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään aikuinen, vastuunsa kantava perheenisä ei enää leiki leluilla...

Vierailija
2/4 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja juu,ei olla teiniperhe että ihan yli 30v ja voin todeta että miehellä ei muita "huonoja" tapoja sitten olekaan..ei polteta ei juoda jne..=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itse en kyllä kuuntelisi jokapäivä jotain pleikkapelien mölyä.

Käske miehen hommata kuulokkeet, jos on pakko jatkuvasti pelata.

Vierailija
4/4 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tollasen miehen kanssa perustaa perhettä ollenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme