Hoitajat tietävät peniksien todellisen keskimitan ?
koska näkevät työssään tuhansia ja taas tuhansia peniksiä.Joskus jopa erektiossa olevia.
Kommentit (184)
Kaverillani on normaalisti noin 5cm, erektiossa se kasvaa noin 3-kertaiseksi eli 15cm myös paisuen, nyt ihmettelen että jos on velttona vaikka 8 - 10cm, tuleeko siitä yli 20cm vai niin kun olen kuullut että iso vaan jäykistyy eikä kasva paljoakaan? Isoa siitintä kaipaava.
Hoitajat olette erektoituneesta peniksestä kun tulee töissä vastaan?
Mitä liikkuu silloin mielessä?
Se on kiva huomion osoitus.
19 v lähihoitajaopiskelija
Hoitajat olette erektoituneesta peniksestä kun tulee töissä vastaan? Mitä liikkuu silloin mielessä?
nyt ihmettelen että jos on velttona vaikka 8 - 10cm, tuleeko siitä yli 20cm vai niin kun olen kuullut että iso vaan jäykistyy eikä kasva paljoakaan? Isoa siitintä kaipaava.
ja järkytystä olen kokenut molempiin suuntiin; onnettomia tynkiä, jotka juuri ja juuri erottuvat miehiseksi elimeksi ja toisaalta mielettömän pitkiä ja paksuja letkuja, joitten kohdalla tahtomattaan miettii, mihin ne sopii.
Eivät jäykisty kunnolla tai ainakaan kestä jäykkänä. Siis todella isoja tarkoitan.
Normikoko=paras koko.
nyt ihmettelen että jos on velttona vaikka 8 - 10cm, tuleeko siitä yli 20cm vai niin kun olen kuullut että iso vaan jäykistyy eikä kasva paljoakaan? Isoa siitintä kaipaava.
Se on kiva huomion osoitus.
19 v lähihoitajaopiskelija
Hoitajat olette erektoituneesta peniksestä kun tulee töissä vastaan? Mitä liikkuu silloin mielessä?
opiskelijalle tullut vastaan?
Mutta tiedoksi hoitsulle, että pieni voi kasvaa kaksinkertaiseksi pituudeltaan, mutta LARGE & LÖYSÄ saattaa kasvaa vain viidenneksen.
toisaalta mielettömän pitkiä ja paksuja letkuja, joitten kohdalla tahtomattaan miettii, mihin ne sopii.
niin monen kansalaisia suomessakin että kyl isoja näkee
Pitääkö paikkansa, että vammaisilla on isot vehkeet? Niitä te varmaan eniten näette.
kerran nähnyt yhdellä asiakkaalla oli kulli yli puoleen reiteen löysänä,sitä näkyä ei unohda koskaan ikinä
mitkä ylettyy velttona puoleen reiteen ,ei ole näkynyt.
tulee jonkunlainen tuntuma on keskipituuksiin
ei kaikki hoitajat näe peniksiä.
potilaat välillä ulkomaalaisia niin saa katsauksen laajemmalti.