Hoitajat tietävät peniksien todellisen keskimitan ?
koska näkevät työssään tuhansia ja taas tuhansia peniksiä.Joskus jopa erektiossa olevia.
Kommentit (184)
ei viitsi kenellekkään kertoa vaikka olis töissä hoitsu pessyt kivikovan kikkelin
huomaavat kuinka penikset kasvavat pesun aikana kun erektio alkaa ,ja minkä kokoinen tulee pienestä ja minkä kokoinen isosta.
tarkkailevat aina kun silmä välttää
Itseä ainakin hävettäis jos joku vieras nainen pesis alapään ku ei oo kuin 4cm levos ja todennäkösesti kutistuis vähän tollasessa tilanteessa. Eikä siinä auttaisi selittää et se kasvaa erektiossa ku on vaan 8cm erektiossa.
Jos joku vieras nainen pesisi mun alapäätä, niin se on varma et alkais seisomaan.
Olin kerran käsileikkauksessa. Kaikki oli hyvin ennen leikkausta ja leikkauksen aikana, mutta en tiennyt että pitääkö sairaalavaatteiden alle jättää alushousut. No minä en jättänyt.
Ennen leikkausta kun hoitajat asettelivat antureita, niin oli pieni nolo hetki kun se kiskas housut melkein polviin ja asetti reiteen jonkun läpyskän. No siinä se mun pikku pimpo oli ihan esillä.
Ei se vielä mitään. Leikkauksen jälkeen kun tulin taas järkiini, niin tajusin, että minulla on niin iso seisokki kuin olla ja voi. Ja tottahan se läpyskä siitä reidestä pitää ottaa pois... kyllä nolotti ja hävetti ja kaikkea muuta. Ja jonkun aikaa. Ei meinaan seisokki loppunut millään ja kun ei ollut niitä alushousuja sen puvun alla, niin ei niissä löysissä housuissa pysty mitään peittelemään.
KYLLÄ HÄVETTI.
Onko jollain hoitajalla vastaavaa kokemusta?
T Pienimunainen suurella turpoamiskertoimella
Olin kerran käsileikkauksessa. Kaikki oli hyvin ennen leikkausta ja leikkauksen aikana, mutta en tiennyt että pitääkö sairaalavaatteiden alle jättää alushousut. No minä en jättänyt.
Ennen leikkausta kun hoitajat asettelivat antureita, niin oli pieni nolo hetki kun se kiskas housut melkein polviin ja asetti reiteen jonkun läpyskän. No siinä se mun pikku pimpo oli ihan esillä.
Ei se vielä mitään. Leikkauksen jälkeen kun tulin taas järkiini, niin tajusin, että minulla on niin iso seisokki kuin olla ja voi. Ja tottahan se läpyskä siitä reidestä pitää ottaa pois... kyllä nolotti ja hävetti ja kaikkea muuta. Ja jonkun aikaa. Ei meinaan seisokki loppunut millään ja kun ei ollut niitä alushousuja sen puvun alla, niin ei niissä löysissä housuissa pysty mitään peittelemään.
KYLLÄ HÄVETTI.
Onko jollain hoitajalla vastaavaa kokemusta?
Minkä kokoinen on. Kyllä nolottais muaki
te hoitajat keskenänne niistä. Esim: Et sil 10-huoneen jätkällä on iso
voi tulla kilpailua et kuka pääsee suihkuttamaan
Mutta kyllä paras kaveri sanattoman hymyn saa:)
ni eikö ne oo yleensä vanhoja pappoja
niiden sairaalavaatteiden alla olla omat alushousut
Ei me niihin kiinnitetä huomiota -ja niitä näkee niin paljon. niistä ei todellakaan ole tarvetta keskustella. Pesen huolella ja seuraava......) Turha miesten on nolostua...ihan sama minkä kokoinen, ja jos kovettuu -onpahan helpompi pestä....
voitko jättää omat alushousut. Jos pyydän potilasta vaihtamaan sairaalavaatteet niin yleensä kerron erikseen jos voi jättää esim. omat alusvaatteet. Riippuu siitä mitä on "ohjelmassa".
Kokoa löytyy tyngastä HK:n siniseen ilman stondausta.
Eipä niitä töissä hirveesti ehdi ihmettelemään, mutta poikkeavan suuret ja pienet näkymät jutellaan kahvitauoilla työkavereitten kanssa tai fantasioidaan muuten. Suuria päivitellään ja sisäänpäin vetaytyneitä kauhistellaan, on nimittäin aika vaikea hoitaa nuo parin sentin mittaiset.
Vai millä osastolla näitä vehkeitä näkee?
Vai millä osastolla näitä vehkeitä näkee?
voitko jättää omat alushousut. Jos pyydän potilasta vaihtamaan sairaalavaatteet niin yleensä kerron erikseen jos voi jättää esim. omat alusvaatteet. Riippuu siitä mitä on "ohjelmassa".
ja käsileikkaus.
kun vuosikausia näkee päivittäin monia alastomia miehiä niin ei jää kun isot penikset mieleen.