Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen jäänyt koukkuun Päivi Räsäsen tukiryhmään

Vierailija
07.11.2010 |

facebookiin. Se vahvistaa samalla itseänikin.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on facebookissa muutamia ihan hyviä ystäviä, jotka varmasti vetävät herneet nenään ja lopettavat yhteydenpidon todellisessakin elämässä, jos näkevät että olen Räsäsen puolella eli myöskin homovastainen.

Vierailija
2/12 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, jos tollanen ilmestyy jollekin kaverille niin sillä sekunnilla menee blokkaukseen koko ihminen. Ja arvostus miinuksen puolelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi vahvistua tukiessaan syrjintää?

Vierailija
4/12 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisen, joka tukee syrjimistä.

Vierailija
5/12 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Päivi Räsänen tue syrjintää. Hän on moneen kertaan toistanut, toistamasta päästyään, ettei

syrji homoja. Hänellä on niitä ystävänäänkin, niin kuin minullakin kaksi paria. Silti kuulun KD;hen ja kannatan Kristillisä arvoja. On eri asia syrjiä jotain ihmistä, kuin se, että ei halua muuttaa jotain lakia, joka on yhteiskunnan perusjalka; Avioliitto miehen ja naisen välillä.

Vierailija
6/12 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolme liittynyt kyseiseen ryhmään. Yksi on ystävä vuosikymmenten takaa ja tiedän hänen kantansa tasan tarkkaan entuudestaankin. Ei siis yllättänyt. Ei julista omaa näkemystään eikä käännytä ketään, on vaan sitä mieltä. Ja minun puolestani saa rauhassa ollakin, kun minäkin saan olla omaa mieltäni ja hyvin tullaan toimeen. Toinen on aika samoilla linjoilla. Kolmas taas... julistaa tiloissaan Päivi Räsäsen ajatuksia ja linkkejä ties mihin homovastaisiin keskusteluihin ja Raamatun lauseisiin. Aika likellä on, että poistuu kaverilistalta.

Toisaalta on mua ärsyttänyt ne yltiö-päiviräsäs-negatiiviset nyt kaikki eroamaan kirkosta ihmisetkin kaverilistallani. Hetkellisesti vaan onneksi.

Vierailija
7/12 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jops ette kestä, että joku ystävistänne on erimieltä jostain asiasta kanssanne.

Kysykää bvaikka kuka hyväksyy vakipanot, maksullisilla käymisen ja muut, joita täällä on käsitelty, Jos vastaus on eri kuin oma mielipiteenne, poistakaa heti kaveruudestanne selaiset!

= ELI TE, JOTKA SYYTÄTTE RÄSÄSTÄ SYRJINNÄSTÄ, SYRJISITTE ITSE OMIA YSTÄVIÄNNE, JOSA OVAT ERI MIELTÄ KANSSANNE???? KAKSINAAMAISTA!!!!

Vierailija
8/12 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piste. Sen voi yrittää naamioida puheissa joksikin muuksi mutta se ei totuutta eikä todellisuutta muuta miksikään.

Vierailija
9/12 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jops ette kestä, että joku ystävistänne on erimieltä jostain asiasta kanssanne. Kysykää bvaikka kuka hyväksyy vakipanot, maksullisilla käymisen ja muut, joita täällä on käsitelty, Jos vastaus on eri kuin oma mielipiteenne, poistakaa heti kaveruudestanne selaiset! = ELI TE, JOTKA SYYTÄTTE RÄSÄSTÄ SYRJINNÄSTÄ, SYRJISITTE ITSE OMIA YSTÄVIÄNNE, JOSA OVAT ERI MIELTÄ KANSSANNE???? KAKSINAAMAISTA!!!!

Tooosi SYRJIMISTÄ jos olen joksus pari vuotta sitten hyväksynyt kaveripyynnön ihmiseltä jonka olen lapsuudessa tuntenut. Vaihdoimme silloin kuulumiset tosiaan kymmenien vuosien jälkeen. Sen jälkeen ei tekemisissä olla oltu, eli todella ole oikea ystväni. Että en nyt syrjimiseksi kutsuisi jos hänet päiviräsäsineen poistaisin. Läheisiä ystäviäni en tietenkään poistaisi olisi millaiset mielipiteet heillä tahansa...mutta toisaalta, enpä kovin läheinen olisi tuommoisen hihhulin kanssa ;).

Ja btw, avioliitto on kristittyjen mukaan miehen ja naisen välinen liitto, valtio saa olla asiasta mitä mieltä tahansa! Valtio ja kirkko pitäisikin erottaa toisistaan, koska nyt valtion edessä ihmiset ovat eriarvoisessa asemassa...ja miksi?! ..jonkin parituhatta vuotta vanhan satukirjan vuoksi.

Vierailija
10/12 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piste. Sen voi yrittää naamioida puheissa joksikin muuksi mutta se ei totuutta eikä todellisuutta muuta miksikään.

Vierailija
11/12 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hihhulisisältöä, lue omalla vastuulla. Ettei tarvis nähdä tuota otsikkoa ja voida pahoin.

Vierailija
12/12 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

avioliitto naisen ja miehen välillä on yhteiskunnan perusjalka. No, näkeehän sen millä mallilla asiat on yhteiskunnassa, yhtä mätiä kuin suuri osa avioliitoista naisen ja miehen välillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan