Hyi helvetti! Mua on jo pitkään oksettanut anoppilassa likaisuus,
mutta tällaista en sentään osannut kuvitella!
Löysin lasten Lego-purkista kivettyneen koiran paskan!!
Anopilla on pieni räksy, joka kuseksii joka paikkaan. Kaikki matot ovat kyllästettyjä kusella ja maahan asti roikkuvat verhot myös.
Anoppi ei tietenkään tätä kusiongelmaa myönnä.
Nyt tulimme tänne viikonlopun viettoon (appivanhemmat eivät paikalla) ja monien kuivuneiden kusilätäköiden lisäksi huomasin, että käyttämämme makkarin sängyssä on aivan ruskeaksi kustu reunalakana. sellainen maahan asti ulottuva, kätevä nostaa koipea sitä vasten..
Kaiken huippu tosiaan oli, kun aloin siivoamaan lattialta Legoja, joilla parivuotias lapsemme juuri oli leikkinyt, ja niiden seasta löysin kuivuneen pökäleen! Hyi saatana!
Kommentit (44)
"Ai, no ei se ole vaarallista".
Jösses, mä kuolisin häpeästä, jos joku olisi löytänyt mun kotoa koiranpaskaa VIELÄPÄ lasten lelujen seasta!! (sen lisäksi, että kusta on kaikki paikat täynnä)
ap
Jos ei, niin ihan oksettaa.
Mä kyllä sanoisin, että me ei voida tulla, kun siellä on niin likaista. That's it. Meille saa tulla käymään (ilman sitä koiraa), ja jos hankkivat viikkosiivouksen, niin voidaan harkita vierailua sielläkin.
Onko heillä ruoat millaisia? Vanhentuneita...?
vääriin paikkoihin. Tosin mä siivosin kyllä hajuhaittoja hiki päässä, mutta kerran löysin keväällä yksistä kengistä kivettyneen kakkakikkaran. Oli ollut siellä koko talven, jes.
niitä kakkakikkareita sohvan alta ja takaa aina välillä löytyi...
Mutta siivosin minä ne pois kuitenkin. Joskus joku hätäinen puolivilli kissa pissasi hiekkalaatikon ulkopuolellekin, mutta jotenkin sitä pärjättiin, lapsetkin terveitä.
Nykyisin minulla ei ole kissoja, vaikka tykkäänkin kovasti (kakkakikkaroista huolimatta :) )
Mutta ap:lle sanoisin että älkää menkö sinne kylään. Voivat vireät isovanhemmat tulla teillekin.