Hyi helvetti! Mua on jo pitkään oksettanut anoppilassa likaisuus,
mutta tällaista en sentään osannut kuvitella!
Löysin lasten Lego-purkista kivettyneen koiran paskan!!
Anopilla on pieni räksy, joka kuseksii joka paikkaan. Kaikki matot ovat kyllästettyjä kusella ja maahan asti roikkuvat verhot myös.
Anoppi ei tietenkään tätä kusiongelmaa myönnä.
Nyt tulimme tänne viikonlopun viettoon (appivanhemmat eivät paikalla) ja monien kuivuneiden kusilätäköiden lisäksi huomasin, että käyttämämme makkarin sängyssä on aivan ruskeaksi kustu reunalakana. sellainen maahan asti ulottuva, kätevä nostaa koipea sitä vasten..
Kaiken huippu tosiaan oli, kun aloin siivoamaan lattialta Legoja, joilla parivuotias lapsemme juuri oli leikkinyt, ja niiden seasta löysin kuivuneen pökäleen! Hyi saatana!
Kommentit (44)
ostaisitte sukulaisten ja appiukon kesken lahjaksi viikottaisen siivouspalvelun hänelle?
Anoppi ja appiukko saisivat elää ja olla kuten haluavat, sehän on heidän kotinsa. Minä en kyllä tollaiseen paikkaan veisi lapsia enkä menisi itsekään.
Muuten ihmiset eivät vaan elä noin. Jotain mielnterveysongelmaa on oltava... onko miehesi normaaliälyinen?
Ihan on oma mieskin sitä mieltä, ettei sinne lapsia voi viedä... Siivottu on vuoskaudet, mutta se nyt ihan sama kun koittas tehdä lumitöitä lumimyrskyssä... Seuraavalla kerralla kaikki on vaan vielä hullummin. Ja koita siin nyt siivota, kun mitään ei saa heittää pois...
(Sillä siisti -ohjelma on vielä aika kesy...)
Mitään ei saa heittää pois? Ymmärrän että ärsyttää jos kyse jostain mätänevästä jätteestä. Mutta muuten en ymmärrä että jotkut kehtaa mennä toisten kotiin ja heittää tavaraa pois kysymättä lupaa. Se mikä on toiselle roskaa voi ollakin omistajalle tärkeää, esim. jonkun lehden vanhat numerot.
Eläin suojelijalle ilmoitus. Sitten kamat ulos ja siivousfirma siivoamaan.
Mitään ei saa heittää pois? Ymmärrän että ärsyttää jos kyse jostain mätänevästä jätteestä. Mutta muuten en ymmärrä että jotkut kehtaa mennä toisten kotiin ja heittää tavaraa pois kysymättä lupaa. Se mikä on toiselle roskaa voi ollakin omistajalle tärkeää, esim. jonkun lehden vanhat numerot.
Vaikka joku tavara olis rikki, siitä ei voi luopua. Kun vois kai sen korjata (tai sitten ei) ja kaikki paikat kuorrutettuna likakerroksella.
Vessaa ette tahdo edes nähdä... Itse olen ko. paikassa hankkinut itselleni varsin mojovan virtsatietulehduksenkin...
Vaikuttaa siltä että koira ei ole sisäsiisti eli sitä ei viedä tarpeeksi ulos!
Käyn auttamassa yhtä mummelia ja siellä haisee kissanpissa. Kissat ovat kuolleet vuosia sitten.
Tuntuu ettei se mummu tajua tai huomaa sitä hajua.
Viimeks oli kauhea haju, en tiedä mistä se tuli.
Mummu yrittää laittaa paikkoja kuntoon, mutta se haju pitäis saada pois!
En ole sukulainen, mutta pitäiskö mun huomauttaa siitä hajusta?
Sinne on kai tulossa jouluna yksi aikuinen lapsi perheineen. Ja se haju!!
Se mummu on kerännyt vanhoja Hesareita, jotka ovat kellastuneet ja kerää lehdistä kuvia..useita kassillisia.
Niihin Hesareihin liittyy kuulemma muistoja omaisesta.
Jos anoppi sanoo että koirankakka sisällä ei ole vaarallista niin sanoisin että eipä se ole terveellistäkään lapsille.Toteaisin myös että emme voi vierailla täällä mikäli vastaava toistuu, en halua vaarantaa lasteni/omaa terveyttä!
Itse olen ko. paikassa hankkinut itselleni varsin mojovan virtsatietulehduksenkin...
Virtsatietulehdus ei tartu vessasta.
kakkakikkare johonkin keittiönpöydälle pullavadille tms.
Enkä kyllä kovin kauaa tuollaisessa paikassa vierailisi, saatika että ottaisin lapsia vielä mukaan :x
Muuten ihmiset eivät vaan elä noin. Jotain mielnterveysongelmaa on oltava... onko miehesi normaaliälyinen?
Anopilla on ammattikoulutus, mutta ihan siistissä sisähommassa.
Mitään varsinaisia mielenterveysongelmia ei ole, ovat myös fyysisesti kunnossa ja viettävät aktiivista seuraelämää, kuuluvat kaikenlaisiin "hyvä veli" -järjestöihinkin.
Lapsensa ovat korkeakoulutettuja.
Minunkin mielestä on käsittämätöntä, miten ei ns. normaalit taloudellisestikin hyvin voivat ihmiset ylläpidä perussiisteyttä! Ja KYLLÄ koirankusi siellä haisee! Itse ovat kai jo niin turtuneita siihen.
Tärkeintä on, että kulissit kiiltävät..
ap
Taas ei nähdä metsää puilta. Voisko sitä koiraa mahdollisesti ULKOILUTTAA, ettei tarvitsisi kusta sisälle eikä näin ollen siivoilla.
Taas ei nähdä metsää puilta. Voisko sitä koiraa mahdollisesti ULKOILUTTAA, ettei tarvitsisi kusta sisälle eikä näin ollen siivoilla.
Eli kyse johtajuushommasta. Koira on siellä kyllä muutenkin kukkona tunkiolla (kirjaimellisesti näemmä :D).
Sisälle kakkaaminen tosin vähän outoa, jos pomotteleva uros nyt reviiriään tiuhaan merkkaakin kuseksimalla.
vanhempiensa kanssa, ettei oikein tiedä miten asian ottaisi esiin hienotunteisesti..