Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikähän siinä on että kerään katseita arkena,

Vierailija
06.11.2010 |

siis bussissa, kaupassa jne. mutta baareissa mut kierretään kaukaa kuin ruttoa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähteä töistä suoraan viihteelle. Jätät liiat laittautumiset väliin. Ta-daa!

Vierailija
2/9 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sit meikin kanssa ihan normaali. Tiedän tunteen; minuakin jäi yksi sateinen ilta eräs nuori mies erikseen tuijottamaan ja virnistelemään. Että otti päästä; minkä minä sille voin, että mulle ei raskaana enää mene päälle enää kuin miehen sadetakki ja että meidän koira näyttää kanin ja reinosaappaan risteymältä? Hävytön äijä.

Joten älä murehdi, sattuu sitä muillekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh, kokeilepa joku perjantai lähteä töistä suoraan viihteelle. Jätät liiat laittautumiset väliin. Ta-daa!

Vierailija
4/9 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sit meikin kanssa ihan normaali. Tiedän tunteen; minuakin jäi yksi sateinen ilta eräs nuori mies erikseen tuijottamaan ja virnistelemään. Että otti päästä; minkä minä sille voin, että mulle ei raskaana enää mene päälle enää kuin miehen sadetakki ja että meidän koira näyttää kanin ja reinosaappaan risteymältä? Hävytön äijä. Joten älä murehdi, sattuu sitä muillekin.

Siis arkena tullaan jopa pokaamaan bussissa yms. joten tuskin nyt olen hölmön näköinen että sen takia tuijoteltaisiin. Mutta jos olen baarissa (enkä edes yökerhoissa käy vaan ihan pubeissa jne), tavallisissa vaatteissa (saattaa olla jopa samatkin kuin päiväasuna, yleensä hieman voimakkaampi meikki) niin kukaan ei lähesty tai edes hymyile!

Vierailija
5/9 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sit meikin kanssa ihan normaali. Tiedän tunteen; minuakin jäi yksi sateinen ilta eräs nuori mies erikseen tuijottamaan ja virnistelemään. Että otti päästä; minkä minä sille voin, että mulle ei raskaana enää mene päälle enää kuin miehen sadetakki ja että meidän koira näyttää kanin ja reinosaappaan risteymältä? Hävytön äijä. Joten älä murehdi, sattuu sitä muillekin.

Siis arkena tullaan jopa pokaamaan bussissa yms. joten tuskin nyt olen hölmön näköinen että sen takia tuijoteltaisiin. Mutta jos olen baarissa (enkä edes yökerhoissa käy vaan ihan pubeissa jne), tavallisissa vaatteissa (saattaa olla jopa samatkin kuin päiväasuna, yleensä hieman voimakkaampi meikki) niin kukaan ei lähesty tai edes hymyile!

oikeesti tykkää ylimeikatusta mammasta joka todellakin näyttää siltä, että nyt on vähän lähdetty viihteelle. Se voimakkaampi meikki ei ehkä ole kovin onnistunut... Tai sit se on ihan ok, mutta baarit ovat täynnä kauniita naisia, joten sulle ei riitä kysyntää.

Vierailija
6/9 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet yksin ja lähdet yksin, ellet ota Ismoa tai seppoa. Eli ensin treffit kirjastolla baariin.

Vierailija
7/9 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet baarissa liian kännissä?

Ja sanon vielä etten edes mitään sotamaalausta koskaan laita, en käytä esim huulipunaa lainkaan, mun bilemeikki on lähinnä kajal ja ripsari, kun arkena harvoin on edes ripsiväriä. Ehkä vaatimaton, mutten arvannut että pubiin pitäisi täydessä tällingissä mennä :(

Tyydyn sitten niihin kirjastoheeboihin vain...

Vierailija
8/9 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erona vaan, että oon mies.

Vierailija
9/9 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erona vaan, että oon mies.