Onko raskaustesti luotettava, jos en tee
testiä aamupissan yhteydessä vaan keskellä päivää? Kävi nimittäin sellainen "moka", että unohdin tänään olevan pyhäpäivä enkä siten päässyt ostamaan aamua varten testiä. Ja edelliset kuukautiset olleet syyskuun puolivälissä eli lokakuu jäänyt välistä ja marraskuun menkatkin "aikataulun" mukaan pitäisi alkaa seuraavalla viikolla. Testin tekemistä olen viivyttänyt, kun en ole halunnut uskoa raskauden mahdollisuuteen, kun ei juuri nyt ollut toiveissa... Nyt kuitenkin olen päättänyt testin tehdä ja mieluummin vapaapäivänä, ei työaamuna.
Kommentit (2)
jos hedelmöityksestä on kulunut 2 viikkoa.
pitäisi tehdä aamupissasta, mutta huomenna siis kauppojen avauduttua testiä ostamaan ja jännäämään. Toivon, että kuukautiseni vain jostain kumman syystä jääneet välistä, ja tehtyäni testin häviää stressi asian suhteen ja kuukautiset voivat alkaa. Nyt nimittäin olen jo monta viikkoa joka vessakäynnin yhteydessä odottanut, että joko nyt. Ja sehän ei ole omiaan edesauttamaan kuukautisten alkua. Testin tekemistä olen varmaan siirtänyt, koska jos kumminkin olisi positiivinen, niin en ole halunnut tietää. Jos tietämättömyyskin on helpompaa, mutta nyt käy jo sietämättömäksi.
-ap
jos hedelmöityksestä on kulunut 2 viikkoa.