Mikä olisi mahdollisimman pahaa alkoholia mitä maistattaa teinille
Kommentit (33)
pitää puhua rehellisesti alkoholista ja sen käytöstä. Eihän se usko mitään, mitä sä sanot, jos pitää tuolla tavalla huijata. Mietis nyt uusiksi.
Mutta eipä se taida auttaa. Kyllä teini saa limuviinoja halutessaan tai maistaa siideriä kaverilta. En antaisi hyväksyntää alaikäisen juomiselle missään tapauksessa.
Maistaa kuitenkin joskus kaverin pullosta.
vaikka minä esim. en pidi viskin mausta, niin teini voi pitää. Ja ihan kuin se nyt ei olisi kuullut siideristä, lonkerosta tai oluesta..
ne kuitenkin kavereiden kanssa maistaa Åttå Drinkeroa sitä mansikkasamppanja tmsj makuista, se maistuu karkille ja limulle. Että siihen se sit kaatuu.
Mun mielestä teinille pitää puhua rehellisesti alkoholista ja sen käytöstä. Eihän se usko mitään, mitä sä sanot, jos pitää tuolla tavalla huijata. Mietis nyt uusiksi.
Mun mielestä tää on valehtelua teinille. Vähän sama, jos lapsille satuiltais haikaroista ja kaalimaista.
Mun mielestä teinille pitää puhua rehellisesti alkoholista ja sen käytöstä. Eihän se usko mitään, mitä sä sanot, jos pitää tuolla tavalla huijata. Mietis nyt uusiksi.
Mun mielestä tää on valehtelua teinille. Vähän sama, jos lapsille satuiltais haikaroista ja kaalimaista.
Mutta kun kysyttiin pahimman makuista viinaa, niin siihen sit vastataan.
niin pahaa viinaa olekaan...
Me ainakin tehtiin aikoinaan sitä että otettiin tilkka jokaisesta isän baarikaapin pullosta. Eli kossu, konjakki, wiski, likööri ja punkku sekaisin ja tilkka colaa päälle! Aah, kuinka ihanaa! Ihan sama miltä maistui kunhan nousi päähän!
on jo edellämainitut unicum ja fernet branca, samaan sarjaan kuuluu se latvialainen (?) Balsam -nimellä myytävä katkero.
Gini on varmaan pahimman makuista, mutta taktiikkasi ei toimi silti. Sitäpaitsi alkoholin antaminen alaikäiselle on rikos - mitä opetat lapsellesi antamalla hänelle rikollisesti alkoholia?
Jostain ja joskus ne kuitenkin sitä alkoholia hankkivat, mutta mielestäni vanhemman tehtävä ei ole siihen osallistua ennen kuin lapsi on täysi-ikäinen. Mitä pahempaa alkoholi on, sitä suurempi uroteko sen juominen nuoren mielestä on. Vanhemman tehtävä on selittää lapselle faktat ja toivoa parasta.
on jo edellämainitut unicum ja fernet branca, samaan sarjaan kuuluu se latvialainen (?) Balsam -nimellä myytävä katkero.
Joku mahdollisimman vahva vodka tms. olisi minusta pahin vaihtoehto.
tai ihan normi kolmos olutkin maistuu pahalle jos sitä ekaa kertaa maistaa.
tunkionmakuisena) tai Underberg tmv. katkero
jossain tutkimuksessa oli testattu sillä kaikista pahin krapula.
mutta ennemmin tai myöhemmin maistelevat jonkun kaverin tai kaverinkaverin juomia, ja vanhemmat ovat autuaan tietämättömiä... ellei teini mokaa ja tule ympäripäissään kotiin
camparia ja se riitti. Oli niin ällöttävää.
Voi yök mitä myrkkyä se oli ;-( Vaikka oli vain pari senttilitraa lasissa, niin olin tiukoilla siemaillessani siitä edes sen verran että loput kehtaisi jättää..
että 80% vodka, grappa tai gini.