Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä olisi mahdollisimman pahaa alkoholia mitä maistattaa teinille

Vierailija
06.11.2010 |

ja muka kertoa että näin pahaa alkoholi on?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että 80% vodka, grappa tai gini.

Vierailija
2/33 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se ole se maku, vaan se tunne,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää puhua rehellisesti alkoholista ja sen käytöstä. Eihän se usko mitään, mitä sä sanot, jos pitää tuolla tavalla huijata. Mietis nyt uusiksi.

Vierailija
4/33 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eipä se taida auttaa. Kyllä teini saa limuviinoja halutessaan tai maistaa siideriä kaverilta. En antaisi hyväksyntää alaikäisen juomiselle missään tapauksessa.

Vierailija
5/33 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maistaa kuitenkin joskus kaverin pullosta.

Vierailija
6/33 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka minä esim. en pidi viskin mausta, niin teini voi pitää. Ja ihan kuin se nyt ei olisi kuullut siideristä, lonkerosta tai oluesta..

Vierailija
7/33 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne kuitenkin kavereiden kanssa maistaa Åttå Drinkeroa sitä mansikkasamppanja tmsj makuista, se maistuu karkille ja limulle. Että siihen se sit kaatuu.

Vierailija
8/33 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä teinille pitää puhua rehellisesti alkoholista ja sen käytöstä. Eihän se usko mitään, mitä sä sanot, jos pitää tuolla tavalla huijata. Mietis nyt uusiksi.

Mun mielestä tää on valehtelua teinille. Vähän sama, jos lapsille satuiltais haikaroista ja kaalimaista.

Vierailija
9/33 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä teinille pitää puhua rehellisesti alkoholista ja sen käytöstä. Eihän se usko mitään, mitä sä sanot, jos pitää tuolla tavalla huijata. Mietis nyt uusiksi.

Mun mielestä tää on valehtelua teinille. Vähän sama, jos lapsille satuiltais haikaroista ja kaalimaista.

Mutta kun kysyttiin pahimman makuista viinaa, niin siihen sit vastataan.

Vierailija
10/33 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin pahaa viinaa olekaan...

Me ainakin tehtiin aikoinaan sitä että otettiin tilkka jokaisesta isän baarikaapin pullosta. Eli kossu, konjakki, wiski, likööri ja punkku sekaisin ja tilkka colaa päälle! Aah, kuinka ihanaa! Ihan sama miltä maistui kunhan nousi päähän!

Vierailija
11/33 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on jo edellämainitut unicum ja fernet branca, samaan sarjaan kuuluu se latvialainen (?) Balsam -nimellä myytävä katkero.

Vierailija
12/33 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gini on varmaan pahimman makuista, mutta taktiikkasi ei toimi silti. Sitäpaitsi alkoholin antaminen alaikäiselle on rikos - mitä opetat lapsellesi antamalla hänelle rikollisesti alkoholia?

Jostain ja joskus ne kuitenkin sitä alkoholia hankkivat, mutta mielestäni vanhemman tehtävä ei ole siihen osallistua ennen kuin lapsi on täysi-ikäinen. Mitä pahempaa alkoholi on, sitä suurempi uroteko sen juominen nuoren mielestä on. Vanhemman tehtävä on selittää lapselle faktat ja toivoa parasta.

Vierailija
13/33 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on jo edellämainitut unicum ja fernet branca, samaan sarjaan kuuluu se latvialainen (?) Balsam -nimellä myytävä katkero.

Joku mahdollisimman vahva vodka tms. olisi minusta pahin vaihtoehto.

Vierailija
14/33 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ihan normi kolmos olutkin maistuu pahalle jos sitä ekaa kertaa maistaa.

Vierailija
15/33 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunkionmakuisena) tai Underberg tmv. katkero

Vierailija
16/33 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossain tutkimuksessa oli testattu sillä kaikista pahin krapula.

Vierailija
17/33 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yök.

Vierailija
18/33 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ennemmin tai myöhemmin maistelevat jonkun kaverin tai kaverinkaverin juomia, ja vanhemmat ovat autuaan tietämättömiä... ellei teini mokaa ja tule ympäripäissään kotiin

Vierailija
19/33 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

camparia ja se riitti. Oli niin ällöttävää.

Vierailija
20/33 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi yök mitä myrkkyä se oli ;-( Vaikka oli vain pari senttilitraa lasissa, niin olin tiukoilla siemaillessani siitä edes sen verran että loput kehtaisi jättää..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan