Suosittele meikkivoidetta!!
Hakusessa laadukas meikkivoide, joka peittää ihon pienet virheet, mutta näyttää luonnolliselta.
Löytyykö ylivertaista merkkiä, jota voisit suositella?
Kommentit (15)
Ehkä eka meikkituote ikinä josta olen kokenut että tekee mitä lupaa. Siis air-brushed effectiä luvataan ja totisesti. Huonona puolena se että milläköhän sen saisi naamasta irti :D? Ei lähde käyttämälläni pesunesteellä enkä harrasta kasvovesiä tai meikinpoistoaineita. Meikkaan aika harvoin.
Onhan se tyyris, mutta erittäin riittoisa aine. Ohut kerros riittää peittämään pikkuvirheet ja se kestää ihan uskomattoman hyvin.
jos iho ei ole kunnossa. Puhun kokemuksesta. Ihailin aina toisten kasvoja ja kyselin meikkivoiteita ja ostin jos jonkinmoista purkkia. Mikään ei toiminut, kunnes kävin täydellisessä kasvohoidossa (mikrohionta, ultraääni yms.) Kolme kuukautta mennyt ja joka ikinen meikkivoide purkin jämät näyttävät nyt hyvältä, niin halvat Maybeline kuin vähän kalliimmat Clinique ja Chanel.
Tietysti hyvä pysyvyys on hyvänä puolena :D
Parhain puhdistusaine mitä olen kokeillut on Cliniquen Day-Off. Aivan loistava tuote! Silmämeikkikin lähtee hankaamatta ja kirvelemättä.
Olen käyttänyt tätä jo vuosia. Kesällä haksahdin ale-laarista ostamaan Lumenen meikkivoidetta, mutta pakko oli äkkiä vaihtaa takaisin tuttuun Biothermiin. Ikää 33-v.
Estee Lauderin Individualist ja Diorin Diorskin Fluide. Molemmat täydellisesti ihoon sulautuvia ja sopivasti peittäviä (jopa couperosan). Minulla on nelikymppinen, pintakuiva iho.
Meikkivoiteen suhteen olen havainnut, että hyvästä kannattaa maksaa.
Estee Lauder ja Double Wear Light lukeepi tuubissa. Melkein 40-vee, pintakuiva iho, suuret ihohuokoset ja näppylöitäkin joskus, huolimatta hyvin hoidetusta ihosta. :)
Vuosia etsin ja kokeilin jos mitäkin, tämän löysin ja suositella voin. Iho ei heti kuivahda, peittää sopivasti, luonnollisen näköinen lopputulos.
tarkkaan tiedä, millainen iho kelläkin on. Minä olen nelikymppinen, sekaiho, jossa mustapäivät ja juonteita.
Minä käytän kesäisin Lauderin Dayware plussaa. Sehän ei ole meikkivoide, vaan värillinen päivävoide.Se väri hämää, mutta sinänsä voide ei mitään peitä.
Näin talvisin käytän Guerlainin meikkivoidetta. Se tekee ihon samettiseksi. Tykkään, että meikkivoide peittää.
Afinitonea (vai mikä se nyt on...) Paljon kehuttua Sisleytä testasin kerran kun sain näytepakkauksen. Mielestäni ei ollut hintansa väärti. Mielelläni ottaisin myöskin vastaan kokemuksia. Runsaspigmenttinen, mutta kevyt voide pintakuivalle keski-ikäiselle iholle.
Omassa käytössä vakituisesti Joe Blasco sekä YSL:n valokynä, joskus käytän myös Lumenen kiinteyttävää time freeze -meikkivoidetta, joka ei ehkä peitä niin loistavasti kuin tuo Blasco, mutta kosteuttaa ja näyttää tosi luonnolliselta... Myös peitepuikko ja vähemmän peittävä meikkivoide voisi olla hyvä yhdistelmä luonnollista ilmettä etsivälle.
Ei ole tämän voiteen voittanutta. Voiteen sävy mukautuu ihon mukaan.
mun mielest aivan ihana mary kayn meikkivoi aikas kallis mutta oikein loistava !
tämän mutta ei mielestäni ollenkaan kaksinen tuote.