Minkäikäisen kroppa sinulla mielestäsi on? Ikäisesi, nuoremman vai vanhemman ihmisen?
Kommentit (37)
Ikää 42, paino normaali, ei raskausarpia eikä selluliittia ollenkaaan.
Olen 37-vuotias ja kroppani on raskauksien jälkeen kuin 90-vuotiaan. Mahanahka roikkuu ohuena ryppyisenä irtomattona keskiosani edessä. Samannäköistä ihoa näkee joskus vanhusten kaulassa.
Arvioikaa itse :)
<a href="http://www.aijaa.com/v.php?i=7000260.jpg" alt="http://www.aijaa.com/v.php?i=7000260.jpg">http://www.aijaa.com/v.php?i=7000260.jpg</a>
veikkaan 30- 35. Ihosta päätellen tuskin nelikymppinenkään. On kyllä tosiaan vaikea arvioida kroppaa ilman naamaa. Mikä on ikäsi?
Oletkos sellaisia jossain nähnytkään?
Sanoisin, että jotain 37-vuotias voi olla. Kaula paljastaa iän kuten myös paljaat polvet voivat sen tehdä. Kaula on todella vanhan ihmisen kaula. Jotain roikkuu myös kainaloissa. Iho tuntuu suurihuokoiselta jo - ei ole nuoren ihmisen iho. Eli tässä kuvassa ei välttämättä ole mikään kovin nuori ihminen vaikka ihan freesin näköinen on kyllä.
Sanoisin, että jotain 37-vuotias voi olla. Kaula paljastaa iän kuten myös paljaat polvet voivat sen tehdä. Kaula on todella vanhan ihmisen kaula. Jotain roikkuu myös kainaloissa. Iho tuntuu suurihuokoiselta jo - ei ole nuoren ihmisen iho. Eli tässä kuvassa ei välttämättä ole mikään kovin nuori ihminen vaikka ihan freesin näköinen on kyllä.
jännä, vaikka että ko henkilön vaatekoko on varmaan pieni, 32-36, niin jotenkin kroppa vain ei näytä yhtään teini-ikäiseltä tai parikymppiseltä, vaikka mittasuhteiden ja koon puolesta voisi sellainen ollakin. Kroppa on vähän turhan luiseva, semmoinen kolmevitosen äärimmäisen rasvattomaksi treenattu, joka tekee siitä myös vanhemman näköisen.
Vaatteet päällä kroppani näyttää nuoremmnalta, koska olen hoikka ja pitkäsäärinen. Kävisin ehkä noin 30 -vuotiaasta.
Nakuna kuitenkin paljastuu hieman jo kreppimäinen ja pisamainen iho nuoruusvuosien auringonpalvonnan seurauksena. Selluliittiä minulla on ollut runsaasti jo 13 v lähtien, joten sen en sinänsä koe vanhentavan minua sen kummemmin.
Naama näyttää myös tasan ikäiseltäni. Ihan ok, mutta väsymys näkyy HETI ihon roikkumisena ja suupielessä olevan rypyn (entinen hymykuoppa) syvenemisellä.
Joku on luullut minun olevan alle kolmekymppinen.Ennen laihduttamista kroppani näytti +50:D
olen urheilullinen, hoikka ja melko isorintainen. sellulliittiä ei ole kuin ehkä ihan nimeksi ja raskausarpia pakaroiden sivuilla, mutta oneneksi vaaleita ja ohuita. Rinnat ovat säilyneet kahdesta lapsesta huolimatta melko kiinteinä 70D:nä. Kyllä monesti kattelen tuttujen ja vieraidenkin varataloita esim.kylpylässä ja pohdin miksi ihmiset haluavat näyttää tuollaisilta möhköiltä ja sitten kulmat kurtussa tiiraavat laisiani esimö saunassa tai baareissa :(
olen urheilullinen, hoikka ja melko isorintainen. sellulliittiä ei ole kuin ehkä ihan nimeksi ja raskausarpia pakaroiden sivuilla, mutta oneneksi vaaleita ja ohuita. Rinnat ovat säilyneet kahdesta lapsesta huolimatta melko kiinteinä 70D:nä. Kyllä monesti kattelen tuttujen ja vieraidenkin varataloita esim.kylpylässä ja pohdin miksi ihmiset haluavat näyttää tuollaisilta möhköiltä ja sitten kulmat kurtussa tiiraavat laisiani esimö saunassa tai baareissa :(
se kropan nuorekkuus ole siitä kiinni, onko selluliittia tai raskausarpia, tuo yllelinkitetty kuva on siitä hyvä esimerkki. Siinä kroppa käy 37- vuotiaasta, samantyyppinen on Sarah Jessica Parkerin treenattu ja luiseva keho, ei vain ole nuoren näköinen, vaikkei hälläkään varmaan selluliittia ole.
se kropan nuorekkuus ole siitä kiinni, onko selluliittia tai raskausarpia, tuo yllelinkitetty kuva on siitä hyvä esimerkki. Siinä kroppa käy 37- vuotiaasta, samantyyppinen on Sarah Jessica Parkerin treenattu ja luiseva keho, ei vain ole nuoren näköinen, vaikkei hälläkään varmaan selluliittia ole.
Ei tuo yllelinkitetty kroppa kyllä mikään treenattu saati luiseva ole, vaan ihan tavallinen kolmekymppisen naisen vartalo! Tuollaisiahan ne on.
kuin keskimäärin ikäiselläni 37-vuotiaalla. Ei siis näkyvää selluliittia, painoindeksi normaali. Takamus kiinteähkö ja suht pieni, rinnat eivät suuremmin roiku (kynä pysyy alla jos oikein asetelee ;-)) Ongelmana tasapaksu vartalo eli mahaan kertyy läskiä.
Mielestäni kroppani on vanhemman näköinen n. 10 vuotta. Sisäisesti kait taas nuorempi. On läskiä vähän joka puolella tasaisesti ja ylipainoa 5-8kg. Harrastan kuitenkin liikuntaa usein, siis verensokerit, kolesterolit, sydän, ym.s hyvässä kunnossa. Lisäksi minulla on hyvä kunto. Mut läski olen :D
Muuten elän suht terveellisesti, syönkin terveellisesti mutta liikaa ruokaa :O
En käytä alkoa, en polta, nukun hyvin jne terveelliset elääntavat omaan muutoin.
kolmikymppinen? Vaatteet päällä kyllä vaikea sanoa :)