Kertokaahan kuinka selvitä siitä et ex löytää uuden heti eron jälkeen?
Oltiin yhdessä 5vuotta ja meillä on kaksi lasta, 3½vuotias ja 2v sitten 5kk:n iässä menehtynyt kätkytkuolema lapsi. Tuntuu törkeen pahalta kun ex on uuden löytäny vaikka en mä oikeesti nähnyt meillä enää aikoihin yhteistä tulevaisuutta ex:n alkoholin käytön takia ja tiedän että tämä on minun kannalta hyvä asia että erottiin mutta kun on silti niin paska olo...
Kommentit (39)
ottaa korvikkeen heti eron jälkeen, mutta voihan se olla/siitä voi tulla vakavempikin suhde.
Aika parantaa haavat ja kyllä helpottaa viimeistään sitten kun alat itsekin treffailla...
Niinkuin itse sanoit teillä ei ollut yhteistä tulevaisuutta ja nyt vaan nokka kohti tulevaisuutta.Kyllä se ajan kanssa helpottaa
kuitenki vielä viikolla kertoi mua rakastavansa ja uskovansa yhteiseen tulevaisuuteen... ja nyt yhtäkkiä onki eilen alkanu parisuhteeseen josta luin facebookista...
kuitenki vielä viikolla kertoi mua rakastavansa ja uskovansa yhteiseen tulevaisuuteen... ja nyt yhtäkkiä onki eilen alkanu parisuhteeseen josta luin facebookista...
Me muutettiin asumuseroon 1½vuotta sitten mutta ei siitä oo ku 2vko kun on vielä mietitty yhteen menemistä. Ja koko ajan on mulle uskotellu et haluaa mun kanssa olla. Outo tyyppi. Mutta kun sattuu silti niin perkeleesti.
T:AP
voihan se olla että hänkin mietti että haluis sut takaisin ja yhteiset lapsetkin siihen vaikuttaa. Jotkut tuuliviirit eivät osaa päättää!
Mutta jos sinusta tuntui ettei siitä mitään tule, niin parempi näin, eikös niin?!! Tuollainen epäselvä on-off suhde kuluttaa molempia ja olisitte vain tuhlanneet toistenne aikaa.
Voimia ja onnea jatkoon!
tää on-off touhu on vieny mut hulluuden partaalle. ja siis olen sitä mieltä että parempi näin. mutta se ei poista sitä tuskaa mitä tämä tuottaa. nyt se on sitten lopullista kaikki...
jos kerran olette 1,5v asuneet jo erillään,jotkut löytävät uuden vkon päästä erilleen muutosta tai ovat pitäneet toista suhdetta yllä jo kauemmin.Anna tollasen tyypin olla ja lopeta sen perässä roikkuminen,pönkität vaan sen huonoa itsetuntoa tolla ja satutat itseäsi.Nyt ajattelet eläämäsi ilman ex:ää ja alat elämään itsellesi
2vko sitten on viimeks oltu sängyssä ja sillen. kun sitä kuitenki pyöriteltiin koko ajan mielessä, yhteistä tulevaisuutta niin kyllä toi on mun mielestä heti eron jälkeen... tai kun ei se mulle ees sanonu mitään et unohdetaan koko meidän suhde...
T:Ap
Monikaan ei kelaa ennen eroa sitä miltä tuntuu kun exällä onkin kohta uusi. Vaikka kuinka olis se jättäjä.
Millä hemmetillä siitä pääsee eroon...
luulet vaan että sillä on tunteita sua kohtaan.Ja selvität asiat puhumalla ja sitten otat suunnan kohti omaa elämää ilman ex:ää
tohon auta muu kuin yrittää hyväksyä tilanne. ei ole sullakaan ollu helppoa! *halaus*
tohon auta muu kuin yrittää hyväksyä tilanne. ei ole sullakaan ollu helppoa! *halaus*
jatkan;älä ny missää nimessä enää mee sen kanssa sänkyyn! säilytä itsekunnioituksesi nainen!
sika mikä sika mutta... ei se myöskään keskustele mun kanssa tästä eikä mistään muustakaan asiasta.
Blääh, täytyskö itekki ettiä joku laastari jostain, tänään on sopivasti työmaan pikkujoulutkin...
varsinkaan kun aikas paskana olet.Sit kun olet pääsi selvittäny itsellesi niin sit voit sen laastarin etsiä,luultavasti nyt takerrut kiinni siihen ja se toinen ei välttämättä ole asiasta samaa mieltä...
Jos ex ei keskustele niin anna asian olla,lasten asiat sovitte vaikka tekstiviesteillä ja muista että lasten edessä/kuullen ette keskustele tai ainakaan tappele-ne on syyttömiä
hullumpi idea tuo laastari,vois tehä ihan hyvääkin sulle!
Niin no eihän meillä ole kuin yksi elävä lapsi... Eikä sitä tarvi teititellä...:)
sua provoilijaks niin ei sit mistään...
että se uusi on ollut sillä exällä jo hyvissä ajoin valmiiksi katsottuna.
Ei sekään sitä näin äkkiä eron jälkeen löytänyt.