Isä antaa 1-vuotiaan maistaa kaljapullosta. Mitä tehdä?
Kun ukko ei usko puhetta, nauraa vaan vittumaisesti jos asiasta mainitsen.
Kommentit (32)
vierailuajalla nähnyt ja tasan tarkkaan tiesin että miten räkäinen ja yskäinen 1-vuotias oli. Isä kumminkin oli vienyt lapsen seuraavana aamuna päiväkotiin, vaikka käskin viemään lääkäriin.
nyt psykomamma tai joku muu provoilla..
Jos lapset eivät asuisi nyt isällä, he olisivat lastenkodissa, koska minä en kykene nyt edes itsestäni huolehtimaan.
koska isä on ns. kunnollinen työssäkäyvä veronmaksaja, joka parhaillaankin ojentaa toista lasta antamalla tukkapöllyä.
Mutta enhän minä sille mitään voi kun en kerran lapsiani kykene nyt hoitamaan.
Isä kostaa nyt mulle sen että sen ex-vaimo aikanaan vieraannutti hänet heidän yhteisistä lapsistaan.
No, eipä mua tässä kuviossa tarvita, tilaan taksin ja lähden kirppareille.
JOs tämä siis on ihan totta...
Mitä jos se 1-vuotias olisi tipahtanut niskalleen ja vammautunut loppuelämäksi? Mitä jos olisi sairastunut keuhkokuumeeseen, kun isä ei viitsi viedä lääkäriin ja lopputuloksena kuolema?
Jos isälle on tärkeämpää kiukutella sinulle kuin huolehtia lasten turvallisuudesta, niin totta totisesti ehdottaisin siellä palaverissa lasten väliaikaista huostaanottoa, kunnes pääset itse tolpillesi. Tuollainen isä on vaarallinen kaikin tavoin eikä ansaitse edes lasten tapaamisoikeutta. Vaatisin lisäksi isälle valvottuja tapaamisia juuri siksi, että varmaan kuuluu näihin isiin, jotka tekevät lapsilleen pahaa, koska voivat näin satuttaa lastensa äitiä. Näitä on lehdissä luettu. :(
minua. En tiedä miten vastuutonta meno on silloin kun en ole itse paikalla, mutta nyt saan koko ajan kuulla vittuilua siitä että en saa puuttua isän tapaan hoitaa lapsia kun en kerran itse kykene mitään tekemään.
Isä mm. jättää 1-vuotiaan puuhailemaan yksinään ja menee itse vessaan suljetun oven taakse lukemaan lehtiä vähintään 15 min kerrallaan. Tämänkin kuittaa sanomalla, että kyllä hänellä on oikeus vessassa käydä. On joo oikeus, itse en ole käynyt 4,5 vuoteen vessassa niin että ovi olisi ollut kiinni.
mutta on kykeneväinen kirpputorille ja istumaan netissä tilittämässä perhetapahtumia livenä????
Ehdottaisin jonkin muun sukulaisen luo menoa tai turvakotia, mutta sekolta kuulostaa koko touhu.
koska en pääse edes ulko-ovesta ulos kyynärsauvojen kanssa, piha on kuin luistinrata. Enkä mä siellä kirpparilla pysty koria kantamaan näiden helvetin kyynärkeppien kanssa.
Ukkoa vituttaa että se joutuu auttamaan minua, nytkin se on ajamassa mua omalla kämpälle. Sanoin että lähden kyllä, mutta tarviin kyydin, en lähden luistelemaa ja kaatuilemaan uudestaan.
Pöydän ääressä ja koneella pystyn kyllä olemaan, mutta 1-vuotiaan nopeisiin liikkeisiin en pysty reagoimaan, ehtii pudota monta kertaa ennen kuin pääsen itse edes ylös tästä tuolista.
ls-ilmoitus, kaikki mitä kirjoitin on nimittäin tällä kertaa totisinta totta mun lasteni elämässä. Isä juottaa kaljaa 1-vuotiaalle ja kurittaa 4,5-vuotiasta tukkapöllyllä.
Ja kaikki vaan siksi että se yrittää ärsyttää minua ja on niskan päällä mun jalkavamman takia.
Jos sinulla on pysyvä vamma tai sairaus, voisit saada kunnalta vammaispalveluista apua!
Hae apua itsellesi ja lapsillesi! Tuo meno ei kuulosta hyvälle! Ei, ei ja ei!
En tiedä mikä teillä tällä hetkellä on tilanne, mut varmasti saat sosiaalitoimen kautta apua lasten hoitamisessa kun kerta isä on tollanen lastensa elämän pilaaja. Eihän se sun syy oo jos et liikkua voi. Jos pienemmällä syyllä (isä ja äiti molemmat kotona, sossun elättejä) saa lastenhoitoapua kotiin, niin kyllä sunkin sitä täytyy saada. Otat vaan sellasen asenteen että ajat asiasi läpi. Ja jätät sen isän. Eihän tossa oo mitään järkee.
vaikka lapsella oli keuhkoputkentulehdus.
Olin itse silloin sairaalassa ja isä käytti lapsen lääkärissä vasta kun soitin päiväkotiin ja pyysin päiväkodin tätejä sanomaan isälle, että näin sairasta lasta ei voi tuoda päiväkotiin hoitoon ja lapsi on ehdottomasti vietävä lääkäriin.
Isä vaan kuittaili mulle, että minä en muka kykene sairaalasta käsin lapsen terveydentilaa arvioimaan.