Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isä antaa 1-vuotiaan maistaa kaljapullosta. Mitä tehdä?

Vierailija
06.11.2010 |

Kun ukko ei usko puhetta, nauraa vaan vittumaisesti jos asiasta mainitsen.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapaturma sattui 3kk sitten ja ei mulle vielä ole eläkepapereita annettu, sairaslomakin kiven takana.

Isä tekee kaikkensa mitätöidäkseen mun arvovallan lastenhoitoasioissa. On muka itse nyt alansa huippu, kun on lapsia "joutunut" 3kk olosuhteiden pakosta aina päiväkotipäivien jälkeen ja öisin hoitamaan.

Otan kyllä asian puheeksi seuraavassa sossun palaverissa.

Vierailija
2/32 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

semmoinen kohtuullinen "kuntoutumisaika", sen jälkeen voi hakea vähintään määräaikaisesti

kunnalta apua sairauden/vamman nojalla.

Hakisin sinuna ls:n lisäksi apua vammaispalveluista jo nyt, riippuu tosin mikä sairaus/vamma on kyseessä, ja mitkä ovat sairauden kuntoutumisennusteet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

leikkauksesta. Jalka varmaan tulee jonkulaiseen kuntoon, mutten ole varma ettenkö kuole sairaalabakteeriin, varsinkin kun olen välillä itsetuhoinen enkä suostu ottamaan antibiootteja.

Éläkkeelle lähtölaskenta tää nyt todennäköisesti on, muttei mua haittaa.

Pitää ottaa yhteyttä johonkin vammaisista huolta pitävään sossuun.

Vierailija
4/32 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs psykomammalle muuta kuuluu?

Vierailija
5/32 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaisen vajaaälyisen kanssa ylipääs lapsia hankkinut. Ihan sääliksi käy, lapsia ja sinua!!

Vierailija
6/32 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pääsi kokemaan tämänkin ihanuuden. Vaikka ei noissa kakaroissa valittamista, mukavia ja fiksuja pentuja, geeneistä huolimatta. Eivät onneksi vielä ainakaan isänsä näköisiä ja kohtalaisen terveitä. Hoito vaan on mulle laiskana ihmisenä liian rasittavaa.

Muuten tässä ootellaan että pääsis sinne kirpputoreille kiertelemään. Aikaa mulla kyllä on, lapset päiväkodissa ja itse saikulla.

Vierailija
7/32 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnnä sille ukolle se kaljapullo perseeseen! Hulluko se on? Höh..

Vierailija
8/32 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lapsi ei varmaan ihan hölkkärillä sitä kaljaa vedä? isillä on joskus rasittava tapa kokeilla kaikkea vastaavaa. sitten naureskellaan kun lapösi irvistää pahaa makua.. ärsyttävää, mutta tuskin niin kovin vaarallista.

Vierailija
9/32 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että antaa ikävästi hyväksyvän mallin siitä, että kaljapullon kallisteleminen on hauskaa ja miehekästä. Jos juottaa oikeata kaljaa, uhkaat lastensuojeluilmoituksella, koska alkoholin tai lääkkeiden väärinkäyttötarkoituksessa antaminen katsotaan lapsen pahoinpitelyksi.

Vierailija
10/32 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehtävä selväksi että tekee todella typerästi.

Vierailija
11/32 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehtinyt napata kännykkäkameralla kuvaa. Ukko ei puhetta usko, sitä pitää heittää jollakin tai lyödä ennenkuin asia menee perille.

Vierailija
12/32 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka typerys onkin.

Vierailija
13/32 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sinun pitää vahtia sitä 1-vuotiasta. Et tarvitse mitään valokuvia, voit puhua tuosta vaikka neuvolassa.

Vierailija
14/32 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua 20 senttiä pidemmältä ja rotevammalta.

Olen lisäksi itse tällä hetkellä liikuntarajoitteinen, enkä pysty asioihin nopeasti liikkumalla reagoimaan.

Huutamalla ja jotain miestä kohti heittämällä pystyisin ehkä asiohin vaikuttamaan, mutta jos heitän jotain, saatan osua miehen sijasta lapseen.

Meillä on taas parin viikon päästä lastensuojelun palaveri, siellä otan asian kyllä puheeksi ja sossut näkevät että isukki ei olekaan niin mallikelpoinen mitä väittää olevansa.

Vierailija
15/32 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei lieventelyjä

Vierailija
16/32 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä joudun käyttämään kyynärsauvoja, enkä siksi pysty 1-vuotiasta nyt nostelemaan tai kunnolla hoitamaan.

Jos omat jalkani kantaisivat, ei lasten kanssa edes majailtaisi täällä isän luona ollenkaan.

Vierailija
17/32 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tekisi oikein mitään, mutta jos jatkuvaa, niin ls-ilmoitus lie ainoa, kun mies ei kerran tottele eikä tajua.

Vierailija
18/32 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

annat ukolle kenkää. Jos on noin häiriintynyttä sorttia, niin voipi tulla pientä konfliktinpoikasta teillä muissakin asioissa vielä... Eikä alkoholin tarjoaminen taaperolle ole kyllä ihan tervettä! Entä, jos lapsi saa vaikka huomaamatta avonaisen kaljapullon käsiinsä ja juo sen? Tai muuta alkoholia? Entäs, kun oppii jo tuon ikäisenä, että kaljaa voi ja saa juoda, niin joko on ala-asteikäisenä isompien kavereiden kanssa pussikaljoineen lähimetsässä?

Entäs kun sinäkin annat lapsesi joutua tilanteisiin, jotka ovat lastensuojelullisesti lievästi sanoen arveluttavia?? Mitäs sitten, kun lapsi on sen ikäinen, että menee tarhaan, ja kertoo jollekin, että saa kotona kaljaa?? Voi olla, että teillä ei lasta pian enää ole...

Vierailija
19/32 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan muunkin tason ongelmia. Perheessä ei asioita hoideta esimerkiksi heittelemällä tai repimällä tai muulla väkisin puuttumisella, aikuisten pitää kyetä ihan puhetasolla kasvatuslinjansa hoitamaan. Hyvä, että olette menossa lastensuojeluun, voitte esimerkiksi perheneuvolan tuella ryhtyä pohtimaan vanhemmuutta ja kasvatusasioita.

Vierailija
20/32 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska on tällä hetkellä "niskan päällä", koska lapset asuvat väliaikaisesti hänellä sen vuoksi että en pysty nyt kyynärsauvojen kanssa lapsia hoitamaan.

Jos käsken isää vahtimaan 1-vuotiasta, ettei tipu sohvalta tai sohvapöydältä, isä kuittaa asian sanomalla, että on se ennenkin sieltä osannut itse tulla.

Lapsi on pari kertaa meinannut pudota niskoilleen.

Senkin isä kuittaa sanomalla, että oppiipahan kun pari kertaa tippuu.

Muutenkin isä tahallaan ärsyttää mua hoitamalla lapsia huonosti ja sanoo aina mulle, että älä sinä siellä ohjeita huutele kun et itse pysty mitään tekemään.

Jos lapset eivät asuisi nyt isällä, he olisivat lastenkodissa, koska minä en kykene nyt edes itsestäni huolehtimaan.

Seuraavassa lastensuojelun palaverissa, kyllä kaljapullotempusta mainitsen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi