Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ja minä uraäiti - haluatko kysyä jotain?

Vierailija
05.11.2010 |

Tuossa aiemmassa keskutelussa oli puhetta uraisistä. Itse sittenvarmaan olen uraäiti - en ehkä aiemmin ajatellut aimmin että minusta tulisi uraäiti, mutta niin vaan kävi. Olen edennyt työssäni hyvin ja kun hyviä tilaisuuksia on sattunut eteen olen tarttunut niihin... Minulla on kaksi lasta 2,5 ja 4 vuotiaat. Äitiys/vanhampainvapaata pidin molemmilla siihen asti että lasi oli 6kk, isä piti vapaasta loput. Vaikka nautinkin lapsistani kaipasin liikaa työelämän haasteita. Molemmilla kerroilla vanhempainlopmiani ei pidetty ongelmina, vain sain ylennykset lähes välittömästi töihin palaatuani. Vaikka en siis aiemmin ajatellut että minusta tulisi uraäiti, huomaan viihtyväni työssä ja nauttivani kiireestä ja haasteist kodin ulkopuolelle.

Yleensä vien lapset tarhaan ja yritän aina ehtiä kotiin viimeistään ennen nukkumaan menia. Mutta illat lapset viettävät useimmiten isänsä kanssa. Reissaan työmatkoilla lähes joka toinen viikko - joskus päivän reissuja, mutta joskus koko viikon. Viikonloput ja kaikki lomat kyllä käytän perheeseen. Kun lapset olivan aivan pienia en reissannut ihan niin paljon.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi