Onko muilla mammoilla tylsä perjantai ilta? Ev
Kommentit (27)
Viime viikonloppuna vietettiin häitämme ja meno oli sen mukaista. Nyt on vaan ihana olla ja nauttia....tylsyydestä =D
perjantai-ilta.
Ihan tiedoksi vaan!
Ryystän alkoholitonta olutta kahden alle 2v:n kanssa hermot piukassa ja odotan että mies tulisi kotiin että saisin olla edes 5 minuuttia ihan yksin. Vajaa 2v on han käsittämättömän raivostuttavassa iässä ja ihmettelenkin että onko muilla samanikäisten vanhemmilla samanlaisia tuntoja.
Kerrankin viikonloppuna kotona, lapset ulkona, teini kaverin kanssa omassa huoneessa. Kolme seuraavaa viikonloppua menee taas reissatessa.
mietin että uskallanko katsoa noita kauhuleffoja, koska sitten pitää mennä yksin nukkumaan. Ne kummitukset ja muut kuitenkin tietää, että olen katsonut nuo, ja tulevat tahallaan kummittelemaan juuri tänään.
Väsyttää jo valmiiksi viime yön liian lyhyet unet ja aamulla pitäis mennä töihin klo 6. Miehen naama kyllästyttää joten istun tässä sängyllä läppäri sylissä loppuillan varmaankin.
...ja riitelimme koko viime yön raha-asioista. Niin kurja perjantai ettei mitään järkeä.
Koirakuiskaaja, pizzaperjantai, sidukka, suklaata. Laiskanpulskea olo. Mies jossain firman iltajuhlassa.
Nyt alkoi pizzaa tekemään vähän mieli kun joku tuossa mainitsi... 8D Kaverikööri oli kylässä ihastelemassa vauvaa ja pelailemassa, nyt on beibi nukkumassa, mies pelailee toisella koneella ja mä... noh, mä luen aihe vapaa -palstaa. :P Kai sitä vois jotain järkevämpääkin keksiä.
Koirakuiskaaja, pizzaperjantai, sidukka, suklaata. Laiskanpulskea olo. Mies jossain firman iltajuhlassa.
Kannattaisiko kuule tehdä itelleen jotain...? Mikset laittautunut ja mennyt miehesi mukaan.
esikoinen isällään, taapero nukkuu.
Onneksi huomenna lähdemme kyläileen taaperon kanssa koko vknlopuksi!
Kaverin kanssa piti olla niiiiin kiva ilta tiedossa mutta peruikin sitten.
Olen täällä pakannut muuttoa varten. Nyt nautin muutaman siiderin.
Tuossa viiden aikaan sain tietää että sain ainoana ryhmästä vitosen laadunhallinnan kurssista ja minkä työn tein sen eteen!! Kyllä kannatti!! Korkkasin saman tien punkkupullon ja totta vie tuntuu hyvältä. Kunhan mies vielä tulee kotiin, saa se sellaista kyytiä ettei vähään aikaan!!
Istun yksin tietokoneen kanssa ja ryystän teetä, lapset ja mies ovat mummolassa, mulla on kuukautiset, vetäisin äsken röökin tässä sisällä makkarissa ikunakin on kiinni ja kämppä on täynä tupakansavua pitänee avata ikkuna ettei mies hermostu huomenna jos täälä haisee rööki.
Kannattaisiko kuule tehdä itelleen jotain...? Mikset laittautunut ja mennyt miehesi mukaan.
No ei kaikkeen voi mennä mukaan. Miksi pitäisi laittautua???
miehellä menee taas töissä myöhään, just sain siltä tekstarin. Lapset tappeli, nyt onneksi jo nukkuu. Töllöstä ei tuu mitään, kirjat on luettu joten ei muuta puuhaa kuin surffata netissä. Onneksi on edes suklaalevy
esikoinen isällään, taapero nukkuu.
Onneksi huomenna lähdemme kyläileen taaperon kanssa koko vknlopuksi!
Siis esikoinen exäl ja taaperon isä eli nyxä matkoil. Tää oli eka vähän sellainen kuka asuu keltaisessa talossa kissan kanssa ja tykkää soitta kitaraa -tyyppinen älypähkinä. :D Ei ollu millään pahalla siis vaan mun väsyt aivot vaan takkus
Yksin vedän siideriä ja koitan jaksaa siivota, jos olisin sen verran terve, jalka kipeänä, että ei edes kävelemään kunnolla pysty.
Katsoisko TV:tä, söiskö, käviskö suihkussa... Mies tulee yöllä töistä kotiin vasta.