Joulumuistamisideoita päiväkodin tädeille?
Jotain pientä, tarpeellista, edullista? Siis ei mitään lahjakortteja jokaiselle, vaan joku pikkujuttu, jolla olisi käyttöä ja siinä olisi ajatusta...
Suklaata päiväkodin tädit saa varmaan yliannostuksen, joten jotain muuta....?
Vinkkejä, kiitos!
Kommentit (12)
...eli jotain käytettävää lahjaa tarkoitankin... koriste-esineitä ja kaikenlaisia tuikkukippoja on jokaisella hyllyt väärällään.
ap
servetit ainakin hyvä idea =)
millaisia nuo tuoksupalasaippuat pitäisi olla/mistä kaupasta saisi hyviä?
piparkakkumuotti voiskin olla kiva idea =) Mitähän kaikkia niitä onkaan???
ainakin pöllön ja pienen enkelin ja kissan. Siis enkeleitäkin on aina ollut, mutta se oli erimuotoinen, kauniimpi. Metallisia kaikki. Aattelin, että olis kiva eikä maksanut kuin alle 3€.
muista omahoitajaa just viinipullolla/glögillä ja muille ryhmän aikuisille jotkut pienet jutut, esim. pienet luksus-suklaat/piparimuotit tai jos jaksan, leivon jonakin päivänä jo ennen lomia jonkun herkkukakun jota saavat porukalla popsia kahvitauolla.
t. ope, joka on kyllästynyt koriste-esineisiin, mukeihin ja joulukahviin/-teehen!
usein valitsikin itse jotain pientä kun oli pk:ssa. Siksi en kannattaisi mitään viinipulloja...
Tänä vuonna olen ajatellut paketoida pienet kauniit pussit joissa on reilun kaupan tuotteita, esim kahvia, kaakaota ja teetä tms. Sekä sitten lähipuodin tekemiä kauniita kukan muotoisia takan sytykkeitä.
Tänä vuonna olen ajatellut paketoida pienet kauniit pussit joissa on reilun kaupan tuotteita, esim kahvia, kaakaota ja teetä tms. Sekä sitten lähipuodin tekemiä kauniita kukan muotoisia takan sytykkeitä.
kauniiseen paperikassiin konvehteja, sekä makeita että suolaisia keksejä, alkoholitonta glögiä, joulukahvipakkauksen, pähkinöitä jne mitä ikinä olen sattunut keksimään ja kassi on tarkoitettu kaikille 4:lle tädille yhteiseksi, eli ovat päiväkodilla ne saaneet yhdessä käyttää. Yhtenä vuonna tein kaverin kauan suvussa kulkeneen piparitakinareseptin mukaan pipareita tuohon kassiin ja joululoman jälkeen piti reseptikin tädeille antaa, kun oli niin hyviä kuulemma ;)
Ei koriste-esinettä hyllyn päälle.