Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulkomaalainen saa Helsingistä asunnon

Vierailija
05.11.2010 |

Olen monta kertaa yrittänyt saada vuokra-asuntoa ja ei sitten millään. Ulkomaalaiset ovat etusijalla. Minulla on hyvä työpaikka ja olen kaupuingivuokrajonossa jossakin jonon päässä. Miksi nuo ulkomaalaiset saavat sieltä asunnon?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monta kertaa yrittänyt saada vuokra-asuntoa ja ei sitten millään. Ulkomaalaiset ovat etusijalla. Minulla on hyvä työpaikka ja olen kaupuingivuokrajonossa jossakin jonon päässä. Miksi nuo ulkomaalaiset saavat sieltä asunnon?

KIva provo. Kummat sinulle maksavat palkkaa: Perussuomalaiset vai Muutos2011?

Keksi ensi kerralla parempia valeita: yksi puhelinsoitto Helsingin kaupungin Kiinteistövirastoon vetää maton diibadaabasi alta.

Taisit yrittää rinnastaa ne myyttiset "ulkomaalaiset" pakolaisiin, joille asunnot tulevat vallan muualta kuin kaupungin vuokratoimesta.

Perussuomalaisia taidat tosiaan olla; kuka muu kaupungin vuokrakämppää jonottaakaan kuin valkoinen roskaväki, joka on mokannut oman elämänsä ja yrittää epätoivoisesti vierittää siitä syytä muiden (yleensä niiden myyttisten ulkomaalaisten) niskaan.

Käy aikuislukio, mene töihin ja vuokraa yksityisiltä markkinoilta. Jos siis saat joskus luottotietosi takaisin tai jonkun hyväksymään sossuun maksusitoumuksen...

Vierailija
22/35 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

asunnon ennen niitä, joilla on joku paikka, missä asua. Ei sillä ole mitään tekemistä rodun tai kansalaisuuden tai muunkaan kanssa, vaan normaalin inhimillisyyden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täysin suomalaisen perheensä kanssa asunnon Helsingin kaupungilta kahdessa viikossa. Syyksi riitti se, että he asuivat monen lapsen kanssa noin 60 neliön asunnossa.

Vierailija
24/35 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hylkäsimme ne kaikki.

Vierailija
25/35 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kaupungin vuokra-asunnoissa asuu vain valkoista roskaväkeä? Onko siis ulkomaalaisille ok asua kaupungin vuokra-asunnossa mutta valkoinen asukas on roskaväkeä? Ovatko kaupungin vuokra-asunnot siis tarkoitettu ulkomaalaisille, koska ne ovat valkoisille kunnon ihmisille liian huonoja?

Vierailija
26/35 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu en jaksa näitä uikuttajia, jotka syyttävät HETI RASISTIKSI kun vähän sanoo MIELIPIDETTÄÄN MIKÄ SATTUU LIITTYMÄÄN ULKOMAALAISIIN... muuta ite somaliaan, jos ne ovat niin lähellä sydäntäsi. Kaikki ei oo tollasii porvareita ja tosiaan SUOMALAISET DUUNARIT TARVII NOITA KAUPUNGIN KÄMPPIÄ... ja kyllähän se vituttaa jos joku "mamu" sattuu viemään kämpän nokan edestä, kun vaikka itse tarvitsit sitä sen takia, että on hyvät yhteydet TÖIHIN (mitä vähemmistö mamuista tekee)....

Vierailija
27/35 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin raskaana ja opiskelija-asunnossa (2 h + keittiö) oli vuokrasopimus loppumassa - vuoden päästä.

Vierailija
28/35 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuokranmaksu on taattu kun sen maksaa joka kuukausi säännöllisesti sossu.

Ja tämä on ihan fakta!

Vierailija
29/35 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että osan asunnoista jakaa alueen huoltyhtiö.

Tai siis huoltoyhtiön työntekiät "suosittelevat ja puoltavat" joitain asukkaita tiettyyn asuntoon.

Voin vaikka tämän todeksi vannoa sillä olen itse saanut todistaa kuinka esim.toimistotyöntekijän lapsi sai tuosta noin vain sormea osoittamlla ihka uuden saunallisen vuokrakämpän itselleen kun äiti häntä suositteli asunnon saajaksi ja kirjoitti hyvät suositukset.

Eikä ole todellakaan ainoa tapaus laatuaan siinä kiinteistöyhtiössä helsingissä..

Vierailija
30/35 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuleppa "SUVAKKIHUORA" sulla ei ole minkään valtakunnan tietoa. Olen nähnyt vierestä kuinka ulkomaalaiselle sosiaalitoimi antaa uudet rahat kun poikaystävä on tuhlannut ne ja hankkii uuden 1500e kalustetun asunnon töölöstä. JA TÄÄ EI OO TROLLI VAAN TÄYTTÄ TOTTA. Oletko kuullut suomalaisesta samanlaisella tarinalla?

Vierailija
31/35 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sulla on aluetoiveet liian suppeat. Jos laitat koko helsingin alueen hakemukseesi aluetoiveeksi varmasti saisit paljon nopeammin.

ONKO 6  VUOTTA VVA TARPEEKSI SINUN MIELESTÄ?

Vierailija
32/35 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

..siitä että mielenterveyteni kannalta vakituinen asunto on ehdoton. Lapsi löytyy. Luottotiedot ok. Ei asuntoa kahden vuoden(!!!) jonottamisen jälkeen.

Kun katselin niitä, jotka toimistossa vastaanottivat asuntoja, joukossa oli suomalaisia vähemmistönä. Nämäkin eläkeläisiä. Oikein huvitti kun eräs asuntoa hakeva rouva saneli että tahtoo asunnon jossa parveke ja vain tietyltä alueelta ja...joopajoo, meille olisi kelvannut mikä tahansa luukku kaksiosta neliöön ilman hissiä/parveketta/muita vaatimuksia (eikä aluevaatimuksiakaan!) eikä kaupungilta sellaista löytynyt näiden kahden vuoden aikana, jolloin olimme kiireyslistalla ykkösluokassa.

Saman huomasin.Sairaseläkkeellä olen parantumattoman sairauden vuoksi enkä ole saanut minkäänlaista tarjousta kahteen vuoteen vaikka kaikki alueet listalla.Aina joku menee edelle.Hyväpalkkaisessa työssä käyvä kaveri sai upouuden asunnon vaikka ei ollut akuutti tilanne koko suku kaupungin asunnoissa hyvällä palkalla.Joudun jatkuvasti stressaamaan kalliista vuokrastani ei tämä ole reilua millään tavoin.

Vierailija
33/35 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin kaupungilta ei ole mahdollista saada asuntoa, jos asuntotilanne ei ole erittäin kriittinen. Sellaista mahdollisuutta ei kategorisesti ole. Pelkästään asunnottomia on Helsingissä tuhansia ja tuhansia. Totta kai nämä menevät edelle, jos vastassa on vain halvempaan asuntoon haluava.

Vierailija
34/35 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ostettiin oma, t: ulkomaalaisperhe.

Vierailija
35/35 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen on siitä kumma tapaus, että auttaa mieluummin ensin sitä joka ei ole koskaan tälle maalle veroja maksatut saatikka sitten heidän vanhmpansa ja isovanhempansa. Sama juttu esi-isiemme uhraukset sodissa, nykyinen asevelvollisuus jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi