Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kortsut ei mahdu ukon peniksen päälle!

Vierailija
05.11.2010 |

Hyvä, jos terskan saa edes kumin sisään. Varsi jää lähes paljaaksi. Ja kuulemma kivuliaasti puristaa.

Eikö mistään tosiaan saa todella isoja kondomeja?

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, kirjoitin äsken ylimmästä prosentista paksuuden suhteen.

Kuvitelkaa, että yhdessä miljoonassa miehessä on 10.000 sellaista, joilla on niin paksu kalu, että 99 %:lla on pienempi. Siis ei se ole mitenkään tavatonta. Moni tähän ketjuun kirjoittanut on hyvinkin sellaisen miehen kanssa naimisissa.

Voi kuvitella, etteivät ihan kaikki kondomivalmistajat tee sopivia kortsuja noin pienille markkinoille. :-(

Vierailija
62/63 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kumit eivät tuntuneet pysyvän päällä... Luiskahti useasti irti ja mies sai leikkiä gyneä, oli siis pakko vaihtaa ehkäisyä, että on varmempi tapa ehkäistä. Exällä siis tosiaan niin pieni, että kumit ei tosiaan ollut hyvä tapa ehkäistä, jäi väljiksi. Ja silti exä väitti kavereilleen, kuinka hänellä on kauhean iso... Koskaan näitä kavereita ei kehdannut saunaan pyytää... :D

Nykyisellä taas ongelmana on tosiaan tuo, että kumit puristavat liikaa eikä seksistä tule mitään kumien kanssa, kun puristavat ja tekevät kipeää. Vaihdoimme ehkäisyn siis nopeasti ja nyt kummatkin nauttivat seksistä. Tosin, esileikkien on pakko olla pitkiä, jotta minä kostun tarpeeksi, mies ei uskalla muuten tulla sisään, kun olen muuten liian tiukka ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taitaa sitten olla normaalia pienempi kalu, kun normaalit kortsut ei pysy päällä. Alkavat roikkumaan tai luistavat pois. On hankalaa naida, kun joutuu miettimään onkohan kortsu vielä päällä. Muuten on hyvä naida, kun kestää hieman pidempään tuleminen ja saadaan liemet talteen, eivätkä valu pitkin ja poikin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi