Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Romanttisinta mitä olet kokenut!

Vierailija
05.11.2010 |

Kerro joku romanttinen muisto elämästäsi! Oli sitten pitkäkestoinen juttu (vaikka tapaaminen elämän miehen kanssa tai kosinta) tai ihan lyhyt, mutta merkityksellinen kohtaaminen joskus elämässäsi..

Vähän vaaleanpunaista tähän syksyn harmauteen, please!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaukosuhde joskus nuoruudessa (mies siis asui eri maassa, oli töissä siellä), joten meillä ei kauheasti ollut mahdollisuuksia tavata. Soittelimme kuitenkin todella usein eikä se kauheasti ikävää poistanut.

Eräänä iltana mies soitti mutta eipä puhunutkaan mitään vaan soitatti kännyn kautta Richard Marxin Righ Here Waiting-biisin. Voin vannoa, etten ole varmaan koskaan itkenyt niin paljoa kuin silloin =)

Sittemmin suhde kaatui, koska mies ei halunnut takaisin töihin Suomeen enkä minä halunnut muuttaa pois. Mutta vieläkin haikeudella muistelen tuota.

Vierailija
2/5 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lounasaikana ja toi minulle kukkia, ilman syytä :) Oli kotona 15min ja lähti ajelee takas ....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa käytiin treffeillä taidenäyttelyssä alkuaikoina. Oli oikein mukavat treffit, katseltiin näyttely ja käytiin syömässä, eli koko päivä siinä vierähti. Seuraavilla treffeillä sain häneltä kyseisen taiteilijan kirjan lahjaksi. Siitä tiesin että mies on nyt tosissaan kanssani, ja olin onnesta soikeena!!!

Vierailija
4/5 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

moottoripyöränsä kyydissä ja hän otti valoissa käteni käsiinsä ja lämmitti niitä ja sanoi:"Sä oisit tarvinnut hanskat!"

Vierailija
5/5 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja heitimme huulta kaikesta ja nauroimme ja yht'äkkiä mies aivan spontaanisti (hämmästyi vähän itsekin mitä suustaan päästi) kysyi, että menenhän hänen kanssaan naimisiin joskus. Tilanne on jäänyt tosi elävästi mieleen. Itse menin ihan hämilleni :)

Emme tosin ole enää yhdessä, mutta vieläkin rakastan tätä miestä ja menisin hänen kanssaan naimisiin jos hän sitä vielä haluaisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi